Leikkaushoito

Fysioterapia - OMT - Kraniosakraalinen terapia - Neuropsykologinen kuntoutus - Neurokirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot

Re: Leikkaushoito

ViestiKirjoittaja lentis » 05 Kesä 2014, 12:29

Moi Juska! On sulla hurja tarina, ei voi muuta sanoa. :( Enkä varsinaisesti osaa auttaakaan. Kuulin kuitenkin, että Turussa oltaisiin aloittamassa jonkinlaista kaksoistutkimusta. Toinen puolisko näistä niskavammapotilaista leikataan (jokin yksinkertainen toimenpide) ja toinen puolisko hoidetaan konservatiivisesti - lopputulosta sitten vertaillaan. Mietin vain mahtaisiko siellä sitten olla joku neurokirurgi, jota sunkin niskaa osaisi koota paloista kokonaiseksi. Olet varmasti kysellyt pitkin Suomea tunnetuilta niskaspesialisteilta apua? Joku pitäisi saada kiinnostumaan sun tilanteesta.

Juska kirjoitti:Kyseinen neurologi on kyllä vähän ristiriitaisesti sitten puhunut..Mutta jos kallo on irti kaularangasta ja oireet siitä kertoo ( tasapainohäiriöt,alkaa pitemmän päälle vaikuttamaan vitaali elintoimintoihin,jos yläniska on irti .. )

Tuo oli minulle uusi asia, että noi oireet alkaa pidemmän päälle haitata elintoimintoja. Ihan looginen kylläkin.
lentis
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 05 Kesä 2014, 13:52

Moi Lentis,

Turussa on vuosi sitten elokuussa pidetty palaveri ,jossa tämä ko. neurologi esitteli minun ja parin muun whiplaspotilaan tapauksen ja siellä neurokirurgian ylilääkäri oli sanonut ,ettei mitään eikä kenellekkään tehdä mitään kirurgista hoitoa ! Tuokin siis ristiriidassa...oliskohan vuodessa
sitten heidänkin pitänyt muuttaa käsityksiään....

Minä oon vielä elävä todiste siitä ,että minulle meinasi käydä noin eli vaikutti jo minun elintoimintoihin ja olin jo hengenvaarassa.... kun se kallo oli irti kaularangasta. Minun piti mennä sen takia Saksaan leikkaukseen ,kun Suomessa näitä leikkauksia ei tosiaan sillon vielä -jos ei vielä nytkään uskalleta/osata tehdä..

Vohan siis olla ,että Turussakin tekevät ehkä jotain yhden välin luuduttamista ,esim. C1-C2 ....mutta kun se ei riitä. Samoja operaatioita on nyt aloittanut KYS:kin tekemään...

Huonolla kantimilla tämä hoito vakaville vammoille / niskavammapotilaille kyllä on..Johtunee myös siitä,että kukaan ei uskalla laittaa näppejänsä tähän "soppaan"..Ja selityksiä löytyy mm. ei tarvitse leikata,ei hyödy leikkauksesta... Mutta kyllä jokainen potilas omat oireensa tuntee ja tuskin kukaan leikkaukseen turhasta lähtisi..
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 05 Kesä 2014, 14:15

Ketä tunnettuja niskaspelialisteja sinä osaisit esittää..? Kun itestä tuntuu siltä ,että mitä enemmän on joutunu kärsimään ,kulkemaan vaikean tien ( takana monta leikkausta ) niin sitä vähemmän ne haluaa auttaa..:( että taistella saa kyllä..
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lentis » 05 Kesä 2014, 15:59

Kannatan Orkidean ehdottamaan Facebook-ryhmään liittymistä.

Tuo Turun juttu on varmasti nimenomaan joku yhden välin leikkaus tai joku lume-hoitotutkimus. En tiedä siitä siis yhtään tuon tarkemmin.
Viimeksi muokannut lentis päivämäärä 22 Syys 2014, 03:33, muokattu yhteensä 1 kerran
lentis

ViestiKirjoittaja Juska » 05 Kesä 2014, 22:03

Lentis, Onko sinulla todettu yläniskassa vamma ? Ootko sinä käynyt Helsingin neurologilla ?
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 06 Kesä 2014, 22:23

En tiedä miten tässä maassa saa oikeutta...
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 09 Kesä 2014, 21:35

Totuus minulla on ,että minä en saa leikkauspaikkaa enkä leikkausta noiden ruuvien takia,jotka minun k.rangassa on...jotta ne ei tulis ulos ja ne laittanut kirurgi ei joutuisi siitä vastuuseen,koska on tehnyt virheellisesti tuon leikkauksen...:(
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 10 Kesä 2014, 00:01

Juska kirjoitti:En tiedä miten tässä maassa saa oikeutta...

Herkitsepa Juska jos kirjoittaisit stoorisi blogiimme?

http://ala-sairastu-vakavasti.blogspot.fi

Julkisuus näille asioille on yleensä virheitä tehneille lääkäreille kiusallista. Tiedä vaikka hän yhtäkkiä intoutuisikin auttamaan sinua...
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Juska » 10 Kesä 2014, 00:16

Kerroin jo sen tuolla aiemmin...Tämä on jo neurokirurgien piireissä tiedossa koko maassa ja se on jo pahentanut...ilman julkisuutta...:(
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 12 Kesä 2014, 15:35

Helsingissä olevalla yksityis neurologilla on kuulema n.180 potilasta ,jotka tarvitsisi leikkaustoimenpiteen..näin hän on sanonut minulle..Mutta hän on 5 vuotta sanonut minulle ,ettei hän tiiä ketään neurokirurgia Suomessa ,joka osaisi auttaa ja tehdä näitä leikkauksia....Nyt hänellä on sitten KYS:n erään neurokirurgin kanssa menossa yhteistyö,mutta tuo neurokirurgi tekee VAIN sen C1-C2 toimenpiteen...Ei siis tuon neurologin esittämän teorian mukaan sitä kallon ja kaularangan liittämistä,mikä olisi tarpeen hänen mielestä (kun ei oo rohkeutta/osaamista varmasti tehdä tuolla neurokirurgilla kun ei oo muillakaan neurokirurgeilla Suomessa)..
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 18 Kesä 2014, 21:17

Oon joutunut toteamaan itse miten korruptoitunut Suomi loppujen lopuksi on.....ikävä kyllä :(
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Juska » 22 Kesä 2014, 23:09

Voisin kai minä tulla sinne facebookin ryhmäänkin....miten se onnistukaan..?
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Orkidea » 23 Kesä 2014, 16:32

Kannattaa varmaankin laittaa DD:lle yksityisviestiä, jossa mainitset facebook-tunnuksesi, niin hän voi lisätä sinut porukkaan :)
Orkidea

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 26 Kesä 2014, 21:51

Juska kirjoitti:Voisin kai minä tulla sinne facebookin ryhmäänkin....miten se onnistukaan..?

Laita Juska mulle fb:ssä frendipyyntö ja sitten vielä viesti, että tiedän lisätä sut ryhmään. Mun fb-nimi on DirtyDeeds DirtCheap.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Juska » 21 Elo 2014, 23:41

Hei,kuinka moni täällä nyt on käynyt Helsingissä olevan neurologin arviossa ja onko hän suositellut teille leikkausta ?
Juska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

EdellinenSeuraava

Paluu Hoidot ja kuntoutus - (Whiplash)