Lääkärien lojaaliteetti

Niskan retkahdusvamman voi saada paitsi peräänajokolarista, myös kaatumisesta ja putoamisesta, esim. polkupyörällä tai ratsailta pudotessa

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Touko 2011, 21:03

posi+, miksikähän olet tällä foorumilla, jos tarkoituksesi on enimmäkseen hyökätä muiden palstalaisten kirjoittelua vastaan tai diagnosoida muita. Kritiikki on ok, mutta sen voi antaa rakentavassa hengessä. Neuvotkin on ok, jos ei kuitenkaan itse ala täällä toisten lekuriksi, vaan tarjoaa sillä mentaliteetilla, että itse on tietyistä jutuista apua saanut. On parempi vastaanotto tuolloin neuvoilla, jos ei tule niin kaikkitietävällä asenteella.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Touko 2011, 23:54

fedja kirjoitti:posi+, miksikähän olet tällä foorumilla, jos tarkoituksesi on enimmäkseen hyökätä muiden palstalaisten kirjoittelua vastaan tai diagnosoida muita. Kritiikki on ok, mutta sen voi antaa rakentavassa hengessä. Neuvotkin on ok, jos ei kuitenkaan itse ala täällä toisten lekuriksi, vaan tarjoaa sillä mentaliteetilla, että itse on tietyistä jutuista apua saanut. On parempi vastaanotto tuolloin neuvoilla, jos ei tule niin kaikkitietävällä asenteella.

No, lisätään tähän nyt sen verran, että kyllä tämä minusta oli ensimmäinen "hyökkäys" tämä kommentointi Tahdonvoiman tarinaan. Toisaalta posetiiviselta on löytynyt mielenkiintoista tietoa ja ratkaisuehdotuksia muidenkin ongelmiin. Meidän kaikkien tulee itse ymmärtää, että tietyt toisille hyvin toimivat jutut eivät välttämättä samalla lailla muille toimi, jos toimivat ollenkaan. Fedjan pointti asian vähän pehmeämmästä esitystavasta on myös täysin varteenotettava. Kaikki on yksilöllistä, ninkuin ne meitä vaivaavat sairaudetkin ovat kaikki uniikkeja eivätkä suoraan keskenään verrattavissa. PEACE!
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 24 Touko 2011, 13:28

Juu, reagoin turhan voimakkaasti. Ja enimmäkseen sana olisi voinut jäädä pois. Pahoittelut posi+. Samaa mieltä, että sinulla posi+ on mielenkiintoisia ja varteenotettavia ideoita, mutta se millä asenteella ne on annettu, ei ole minusta useimmiten tuntunut hyvältä. Esim. sinun kommentit tyyliin: "sinun ongelmasi on 80% psyykkinen...", tai se että mielestäsi kaikille toimii sinun löytämäsi keinot tuntematta kuitenkaan tarkemmin erilaisia vammoja ja niiden mekanismeja ja oireistoa, ei ole tuntunut minusta kovin rakentavalta asenteelta. Olisi myös hyvä, että jonkun palstalaisen tätiä paremmin tuntematta ei täällä voimakkaasti epäilisi valehtelijaksi, vaan esittäisi asian fiksummin ja ystävällisemmin.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja torvelo » 24 Touko 2011, 16:17

Pisteet Fedjalle.

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja posi+iivinen » 24 Touko 2011, 18:17

fedja kirjoitti:Juu, reagoin turhan voimakkaasti. Ja enimmäkseen sana olisi voinut jäädä pois. Pahoittelut posi+. Samaa mieltä, että sinulla posi+ on mielenkiintoisia ja varteenotettavia ideoita, mutta se millä asenteella ne on annettu, ei ole minusta useimmiten tuntunut hyvältä. Esim. sinun kommentit tyyliin: "sinun ongelmasi on 80% psyykkinen...", tai se että mielestäsi kaikille toimii sinun löytämäsi keinot tuntematta kuitenkaan tarkemmin erilaisia vammoja ja niiden mekanismeja ja oireistoa, ei ole tuntunut minusta kovin rakentavalta asenteelta. Olisi myös hyvä, että jonkun palstalaisen tätiä paremmin tuntematta ei täällä voimakkaasti epäilisi valehtelijaksi, vaan esittäisi asian fiksummin ja ystävällisemmin.

Fedja Hyvä, pitäisi itse olla mallikelpoinen kirjoittaja ennenkuin lähtee "ojentamaan" muita tyylistä, IMHO. Ilmeisesti ehdit jo itsekin tajuamaan, että evääsi eivät oikein siihen riitä. Omat virheesi: vääränlaiset adjektiivit, värittneet substantiivit, ylisanat, liioittelu ja vääristelty siteeraminen.

Ehkei se tunnu hyvältä kun sanoo reilusti, että tarina ei ole uskottava tai kaipaa vähän lisätarkennuksia.

Toisaalta minua ketuttaa täälläkin vauhtiin lähtenyt pitkälti perusteeton lääkäreiden ja sairaanhoitojärjestelmämme mollaaminen, mitä sitten lietsotaan mitä mielikuvituksellisimmilla salaliittotarinoilla. Tarinoilla, joissa on isoja aukkoja ja joita näin ulkopuolinen voi hyvin pitää pöpi-mummojen sepityksinä. Oma äitini kun on jo muutaman vuoden ollut Pöpi-Mummo - ja kykenevä mitä uskomattomiin selityksiin todellisuuden kustannuksella - sepittää, unohtaa ja keksii tarinoita sekä unohtaa aikaperspektiivin täysin (30 vuotta vanha juttu kerrotaan kuin se olisi eilen tapahtunut). Vaan oma äitini, rakas pöpimummo, on monille ulkopuolisille täyspäinen ihminen koska vaatii syvällistä tuntemusta tietää missä kohtaa äitini heittää kutunkeittomoodin päälle ja missä ei....jutuista sitä ei voi herkästi päätellä satunnainen kulkija.

Eikä oma äitini ainakaan ainoa pöpimummo ole joka kulkee tuolla puhumassa sontaa lääkäreistä ja milloin mistäkin.

Enkä ole kenenkään tätiä leimannut valehtelijaksi. Jälleen Fedja vääristelet ja pistät sanoja suuhuni. Sinä sen Fedja ensimmäisenä sen "valehtelija" sanan sanoit! Olen vain osoittanut tarinan heikot kohdat ja pyytänyt täsmennyksiä - ja epäillyt, että voisiko "tädin muisti pettää" (huomaa ero "valehtelijaan"!).

Mitä tulee psykologiseen puoleen, niin voi olla että 80% ei ollut tarkka luku. Voi se olla 79% tai vaikka 81%. :) Mutta pointtini olikin heittää kyseinen pointti keskusteluun mukaan, koska se on tyypillisesti niskavaivaisille se herkkä sokea piste. Vaikea myöntää, että osa niskavaivoista voi johtua tai ainakin pahentua siksi koska psyyke oireilee. Monet lääkärit ovat muuten sitä mieltä, että "ei niskavaivaa ettei myöskin psyykessä korjattavaa". Osa lääkäreista toki tietää, että osa fedjoista vetää herneen nenään tuosta kommentista ja on hyvin varovaisia esittämään mitään tuollaista hoidettavilleen. Niin minunkin lääkärini. Mutta itse oman kokemukseni kautta totesin ainakin tuon asian paikkansapitäväksi ja olen mielenkiinnolla tarkkaillut reaktioita.

Enkä kyseistä diagnoosia ole edes tarjonnut varmana. Jälleen kunnostaudut vääristelevän siteeraamisen taidossa, Fedja. Esitin vain kysymyksen/arvelun, että "sinunkin vaivoistasi voisi olla 80%...". Eikä se ihan tyhjästä se arvelu tullut. Kyseinen henkilö, jolle neuvoani tarjoilin, nimittäin kertoi aivan selvästi kautta rantain, että keväällä on ilmeisen stressinen periodi takana (mm. fudut töistä). Ainakin oman fysiatrini mukaan eräs niskaongelmien mahdollinen syy on henkinen stressi. Mutta kyseessähän onkin lääkäri eli tämän palstan kriteerien mukaan varmaan täysi pelle sanomaan yhtään mitään...

Se on vaikeaa niskavaivaisena tunnustaa, että ehkä kaikki ei olekkaan sitä "retkahdusvammaa, kulumaa tai nikaman väärää niksuntaa". Ainakin minulle itselleni oli. Fedjan ja muutaman muun puheista päättelisin, että ihan samaa ongelmaa teilläkin tuntuu olevan.

Ei se pitäisi enää v. 2011 olla ongelma tunnustaa, että psyykekin voi bragata. Ei se silti mielisairautta tarkoita eikä sitä tartte hävetä, Fedja.

PS. Myös "hyökkäys" on vääristelevä ja vahva värittynyt ylisana. En ole "hyökännyt" ketään vastaan. Olen kritisoinut asiaa, tarinaa. Ainuttakaan henkilökohtaista solvausta tms. et viestistäni tahdonvoimalle löydä. Sellainen olisi ainakin minun vokabuläärissä "hyökkäämistä". Sen sijaan asiasta eri mieltä oleminen ei ole hyökkäämistä. Samoin saa kertoa, jos ei "usko jotain tarinaa tai kaipaa tarkennuksia aukkoihin".

Sen sijaan sinä "hyökkäsit" Fedja. Sinä hyökkäsit kuin hyeena kimppuni. Kaivelit kaikki vanhat (vähäiset) sanomiseni, ja väitit leikkivän lääkäriä ja ties mitä.

Edelleen odotan sitä pankkikuittia sairaalamaksusta. Vaikka itsellä ei kuittia tallella olisikaan, niin pankista saa kaksoiskappaleen maksusta. Pankeilla tiedot säilyvät min. 50 vuotta tietokonerekistereissä ja varmenteilla.

Vaikea myöskään uskoa, että sairaalassa onnistuisi käymään etteikö siitä laskua tulisi perässä. Sen verta tiukoilla kuntayhtymien talous on - ja rahaprosessi menee eri reittiä kuin hoitoprosessi- että olisipa varsinainen salaliitto kun jo vuosi etukäteen osaataan olla lähettämättä sitä laskuakaan käynnistä...

Kommentoikaa muuten jatkossa itse asiaa, älkää minua. Eli kuulostaako se tädin sairaalakeikka uskottavalta vai ei....ettei muka mitään todisteita minnekään olisi jäänyt...
posi+iivinen

ViestiKirjoittaja posi+iivinen » 24 Touko 2011, 18:34

Ja lisätään vielä omien (vähäisten) kokemusteni ja kaverituen perusteella havainto:

Vaikkei psyykessä mitään ongelmaa ensin olisikaan, niin jos niskakipu painaa päälle, niin kun se riittävän kauan jauhaa, niin vahvinkin psyyke murtuu tai ainakin murenee.

Useimmilla myös stressikäyrä ampuu taivaisiin, ainakin jos pitää yrittää roikkua työelämässä.

Joten useimmilla meistä psyyke kaipaa tukea ja huoltoa kun niskoittelu on tarpeeksi pitkään jatkunut. Ehkei kannata niitä serotoniinilääkkeitä heittää roskiin aivan ensitilassa. Nille voi olla vielä käyttöä samoin kuin kaikille muillekin konsteille.
posi+iivinen

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 24 Touko 2011, 20:20

posi+iivinen kirjoitti:Fedja Hyvä, pitäisi itse olla mallikelpoinen kirjoittaja ennenkuin lähtee "ojentamaan" muita tyylistä, IMHO. Ilmeisesti ehdit jo itsekin tajuamaan, että evääsi eivät oikein siihen riitä. Omat virheesi: vääränlaiset adjektiivit, värittneet substantiivit, ylisanat, liioittelu ja vääristelty siteeraminen.

Nyt sulla, positiivinen, näköjään unohtui ne vähäisetkin käytöstavat. Tuo puheenvuorosi oli jo halventava ja alentuvan ylimielinen. Tahdonvoiman tätiä koskevassa puheenvuorossasi olit sentään perustellut suht asiallisesti sanomasi, vaikka viestisi olikin voimallinen, mutta tämä oli jo täysin asiaton. Sinulle vinkkinä, että jos tosiaan haluat pariksi viikoksi porttikiellon palstalle miettiäksesi käytöstapoja ja netikettiä, niin olet ihan oikealla tiellä. Sitäkö haluat? Täällä ei nimittäin kovin kauaa katsella toisten kirjoittajien mollausta tai halveerausta.

Mitä tulee salaliittoteorioihin, se voi joissain tapauksissa lääkäreihin ja "systeemiin" pettyneillä ihmisillä mennä yli, mutta siitäkään ei ole ehkä syytä noin rajua yleistä johtopäätöstä heti vetää. Kritisoinneissa on monesti perääkin, kuten esimerkiksi vakuutuslääkärien tapauksessa näyttää. Luepa neurologi Olli Tenovuonkin kirjoituksia aiheesta, niin huomaat, ettei vakuutuslääkärien kritisointi ole pelkästään potilaiden asia. Ei savua ilman tulta, ainakaan siinä asiassa. Joten älä nyt koko palstaa samantien tuolla yleistyksellä tuomitse.

Joka tapauksessa, posit, nyt sun on aika kyllä rauhoittua ja miettiä miten aiot jatkossa kirjoitella. Voit varmasti ilmaista itseäsi ja saat asiasi tuotua esille hieman pehmeämmin ja muita kirjoittajia kunnioittavasti, jos kerran olet niin pätevä sanan säilällä sivaltelussa kuin annat ymmärtää. RAUHOITU! :evil:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja posi+iivinen » 24 Touko 2011, 21:01

DirtyDeeds kirjoitti: Täällä ei nimittäin kovin kauaa katsella toisten kirjoittajien mollausta tai halveerausta.

Niinpä. Adminin oikeuksilla on toki helppo runtata eriävät mielipiteet hiljaisiksi.

DirtyDeeds kirjoitti: Luepa neurologi Olli Tenovuonkin kirjoituksia aiheesta, niin huomaat, ettei vakuutuslääkärien kritisointi ole pelkästään potilaiden asia.

Anteeksi, mutta minä kyllä missasin täysin, että keskustelu (tai "tädin kertomus") olisi koskenut vakuutuslääkäreitä?

Ymmärsin, että visiitti koski aivan "tavallisia" lääkäreitä ja lääkärikuntaa (kuten tämä koko keskustelusäie?)

Pahoittelen jos siinä oli nyt väärinymmärrystä? (voisitte tosin kyllä vähän selkeämmin sitten kertoa, että keskustelu käytiin vakuutuslääkäreistä...)
posi+iivinen

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 24 Touko 2011, 22:11

posi+iivinen kirjoitti:
DirtyDeeds kirjoitti: Täällä ei nimittäin kovin kauaa katsella toisten kirjoittajien mollausta tai halveerausta.

Niinpä. Adminin oikeuksilla on toki helppo runtata eriävät mielipiteet hiljaisiksi.

Älä viitsi nyt saivarrella. Tiedät hyvin itsekin, ettei tässä kyse ollut pelkästään eriävistä mielipiteistä. Yritä ilmaista ne eriävät mielipiteesi ilman henkilökohtaisuuksia, niin ongelmaa ei ole. Samaan me pyritään kovasti myös tällä admin-rintamalla ja toivottavasti ollaan pääosin siinä onnistuttu. Silloin kun ei onnistuta, niin virhe tunnustetaan ja pyritään parempaan jatkossa.

posi+iivinen kirjoitti:Anteeksi, mutta minä kyllä missasin täysin, että keskustelu (tai "tädin kertomus") olisi koskenut vakuutuslääkäreitä?

Ymmärsin, että visiitti koski aivan "tavallisia" lääkäreitä ja lääkärikuntaa (kuten tämä koko keskustelusäie?)

Pahoittelen jos siinä oli nyt väärinymmärrystä? (voisitte tosin kyllä vähän selkeämmin sitten kertoa, että keskustelu käytiin vakuutuslääkäreistä...)

Ketjussa ei ollut kyse vakuutuslääkäreistä, mutta minä mainitsin ne esimerkkinä perustelluista "salaliittoteorioista". Näin siirryin vakuutuslääkäri-puolelle, tämän lauseen saattelemana:
DirtyDeeds kirjoitti:Kritisoinneissa on monesti perääkin, kuten esimerkiksi vakuutuslääkärien tapauksessa näyttää.
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 24 Touko 2011, 22:47

Jassoo, vai sillä lailla. Olipas ystävällinen kirjoitus sinulta minua kohtaan posi+. :roll: .En taida vaivautua tuollaista kirjoitusta kommentoimaan.

posi+iivinen kirjoitti:

Kiistän edellisen lauseesi täysin posi+. Sinun mielipiteitä täällä ei olla runtattu, vaan kritisoin asennettasi kanssafoorumilaisia kohtaan ja henkilökohtaisuuksiin menemistä. Jos esim. tämän ketjun mielipiteesi olisi tullut ystävällisemmällä asenteella ja ilman henkilökohtaisuuksiin menemistä, niin olisi voinut olla hyväkin keskustelun avaus.

Osaltani lopetan tämän aiheen käsittelyn tähän.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja posi+iivinen » 25 Touko 2011, 12:13

Kunhan nyt ensin rouvat adminit (Fedja + DirtyDeeds) osoittaisitte, missä kohtaa minä olen kenestäkään ensimmäisenä henkilökohtaisuuksia sanonut.

Totta, Fedjalle vastasin terävästi, mutta hän provosoi ensin.

PS. Vakuutuslääkäreillä *ehkä* on salaliitto - tai pikemminkin "intressiristiriita", conflict of interests. On silti aika heikkoa argumentaatiota ruveta sillä puolustelemaan kaikenmaailman hörhö-salaliittoteorioita, joita kyllä tässä maailmassa piisaa ja osa jengistä keksii niitä kaikenaikaa lisää.
posi+iivinen

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 25 Touko 2011, 13:15

posi+iivinen kirjoitti:Kunhan nyt ensin rouvat adminit (Fedja + DirtyDeeds) osoittaisitte, missä kohtaa minä olen kenestäkään ensimmäisenä henkilökohtaisuuksia sanonut..

Herra(!) DirtyDeedsiä ei muuten paljoa kiinnosta juupaseipäs-väittelyt lasten hiekkalaatikkoleikkien tapaan. Luepa uudelleen omat kirjoituksesi ja huomaat fiksuna ihmisenä varmasti, missä meni henkilökohtaiseksi.
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja anzqu » 25 Touko 2011, 13:44

Pari viikkoa sitten kertoi eräs kanssasisar omasta kokemuksestaan. Hänelle tehtiin työkykytutkimusta, eikä terveyskeskuslääkäri suostunut kirjoittamaan lausuntoaan ilman psykiatrisen osaston tekemää lausuntoa (7 viikon tutkimusjakso psykiatrisella). Lopulta työkykyarvio tuli pelkästään psykiatrisella arvioilla, sillä tutkittava henkilö kielsi jakelun terkkulalääkärille eikä tämä näin ollen antanut lausuntoa lainkaan! Ja terkkulalääkärin oli määrä arvioida vain fyysinen työkyky.
anzqu

ViestiKirjoittaja japexs » 26 Touko 2011, 20:36

Hyvä Posi+iivinen! Jos oot terveydenhoito alalla, et varmaan osaa kuvitella miten salaa teitä hoitohenkilökuntaa pyöritetään. Naisia ei hyväksytä hyvävelijärjestöön, sinne haalitaan vain niitä joilla on vaikutusvaltaa päätöksissä. Toiminta pidetään täysin salassa, eikä siitä muu talon väki tiedä mitään, siksi monelle sairaanhoitajalle ihan tuntematon asia. Eikä ne hyväksy sitä, vaikka kertoo tästä, ei meillä ole semmosta...ei..ei

Siksi piti Käpyläänkin saada entinen vakuutuslääkäri, jotta ei liikaa tulisi vakuutusyhtiöille maksettavia tappauksia. Hyvin osaa kiertää asiat, mut sit puolueton lääkäri heti löyti ilman mitään kuvanteita tai entisten lääkäreitten toteemuksia, vakavia vammoja.

Terveyskeskuksien johtavat lääkärit tarkasti vallan ruodussa, kunnanjohto, kela, vakuutusyhtiöt, ym määrää miten pistetään ihmisten hoitoon rahavaroja. Ei taida olla naislääkäriä yhtään johtavana ylilääkärinä, tai jos on , tavallaan on vallan alasena.

Niihän se kirurgianylilääkäri sano minulle rankakuvista, "ei oo mitään vikaa rankassa" sen takia etten tulisi yhteiskunnalla kalliiksi!! Mut jos ajan itseni neliraajahalvauksen kautta hoidettavaksi sänkypotilaaksi ja elän tosi vanhaksi, paljonko se maksaa yhteiskunnalle? Taitaa olla paljon halvempaa jos pystyn itse hoitamaan jotekin omin jaloin elämisen.

Nythän ei haluta enää hoitaa työterveyttä , annetaan vain kortisonia ja särkylääkkeitä, ei edes yritetä hoitaa edes oiretta kunnolla. Syötetään rankavaivaakärsiville ihmisille vain keskushermostoa lamauttavaa lääkitystä ja psykosomatisoidaan vaivat korvienväliin. Tärkeintä on pitää väkisen ihminen työelämässä, jotta maksaisi veroja yhteiskunnalle ja parasta olisi jotta tämä kuolisi ennen eläkeikää.

Tämän maan talous ja sairaanhoito romahtaa lähi vuosina, se on varmaa!!! kaikki menee nyt päin p...... :evil:

No pitää nautitta elämästä, vaikka yhteiskunta on kieroontunutta :wink:
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 26 Touko 2011, 21:47

Nythän ei haluta enää hoitaa työterveyttä , annetaan vain kortisonia ja särkylääkkeitä, ei edes yritetä hoitaa edes oiretta kunnolla. Syötetään rankavaivaakärsiville ihmisille vain keskushermostoa lamauttavaa lääkitystä ja psykosomatisoidaan vaivat korvienväliin. Tärkeintä on pitää väkisen ihminen työelämässä, jotta maksaisi veroja yhteiskunnalle ja parasta olisi jotta tämä kuolisi ennen eläkeikää.

Työterveyspalvelut ostetaan nykyään pääasiassa yksityisiltä terveysasemilta ja jos sieltä ei tule työnantajille mieluisia diagnooseja, niin äkkiähän sitä työterveyspalveluiden tarjoajan vaihtaa...

Itse yritin vuosi sitten tapella fibromyalgiaan hoitoa työterveyden kautta ja lopputulos oli 2,5 viikkoa sairaslomaa ja väkipakolla tyrkytettiin mielialalääkitystä kun menin sanomaan, että työtaakkani on kohtuuton ja työergonomia ala-arvoinen (=arvostelin lääkärinpalkkion maksajaa!). Kieltäydyin lääkityksestä tyrmistyneenä, koska tiesin tasan tarkkaan että työoloja parantamalla (esim. kunnollisella työtuolilla ja säädettävällä pöydällä) moni vaivani olisi siedettävämpi. Lääkäri vaan yritti painostaa minua masennuslääkitykselle ja kunnes lupasin miettiä asiaa seuraavaan lääkärikäyntiin parin viikon päässä ja lähdin pois BDI-testilomakkeen kanssa. Lopulta menin sitten saikkulapun kanssa työnantajan puheille ja kappas vaan, potkuthan siitä tuli ja työsuhteeni kikkailtiin loppuneeksi lääkärikäyntiä edelliseen päivään! Eipähän ollut enää asiaa työterveyteenkään...

BDI-testistä sain alle 10 pistettä ja lääkitystä en koskaan aloittanut, eikä sitä ole tuon lääkärikäynnin jälkeen kukaan lääkäri tai psykologi edes ehdottanut! Työn raskaan raataja yritettiin turruttaa lääkityksellä hiljaiseksi, ettei työterveyslääkärin rahavirta katkea. Money talks.

Ja 10v sitten olin muuten ammatiltani vanhustyön lähihoitaja ja siellä sitä vasta raha ratkaisikin ja mummoilta lopetettiin lääkitykset, jotta saataisiin säästöjä "luontaisen poistuman" kautta :evil: Miksiköhän vaihdoin alaa?
anzqu

EdellinenSeuraava

Paluu Vamman tunnistus, diagnosointi, hoitoon pääsy - (Whiplash)