Kysymys uusista keskustelunavauksista

Palautetta keskustelupalstasta, ideoita, ehdota hyviä linkkejä!

Kysymys uusista keskustelunavauksista

ViestiKirjoittaja Nasu » 19 Tammi 2012, 12:41

Minulla olisi kysymys palstan käytännöistä, ja se liittyy keskustelunaiheisiin, joista on jo olemassa valmis ketju. Jos kyseiseen ketjuun on kommentoitu viimeksi esim. 3 vuotta sitten, onko korrektia, jos aloitan ihan uuden ketjun? Voin tietysti kirjoittaa niihin vanhoihinkin, mutta pohdin, olisiko keskustelu elävämpää ihan uusissa ketjuissa.
Nasu
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Re: Kysymys uusista keskustelunavauksista

ViestiKirjoittaja fedja » 19 Tammi 2012, 15:21

Nasu kirjoitti:Minulla olisi kysymys palstan käytännöistä, ja se liittyy keskustelunaiheisiin, joista on jo olemassa valmis ketju. Jos kyseiseen ketjuun on kommentoitu viimeksi esim. 3 vuotta sitten, onko korrektia, jos aloitan ihan uuden ketjun? Voin tietysti kirjoittaa niihin vanhoihinkin, mutta pohdin, olisiko keskustelu elävämpää ihan uusissa ketjuissa.

Paras kirjoittaa vanhaan ketjuun. Viesti kyllä tulee huomatuksi vanhastakin ketjusta. Ainakin itse seuraan palstaa Uudet viestit - napista ja siitä näkee uudet viestit, ja pääsee klikkaamaan niitä. Luulisi, ettei uusi ketju aktivoi keskustelua vanhaa ketjua enempää. Ja toisaalta, olisi hyvä, jos tietty asia löytyisi samasta ketjusta, eikä 5-10 ketjusta, jos mahdollista. Toisaalta, jos kokee uuden ketjun perustamisen tarpeelliseksi, niin sekin ok. Jos haluaa nostaa jonkin erityisaiheen ja suunnata huomion johonkin tiettyyn asiaan, niin silloinhan kannattaa perustaa oma ketju, jos sitä ei vielä ole. Tässä minun mielipide, mutta tehkäämme kaikki kuten parraaksi näemme.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nasu » 19 Tammi 2012, 16:11

Joo, ehkä on parasta toimia niin. Kiitti vastauksesta =)
Nasu
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Paluu Palaute ja ehdotukset, palstan käyttöohjeita