fedja kirjoitti:Voi olla kyllä niin, kuten sanotte Ch ja Orkidea, että C. vaihtoehto voisi karsia kirjoittelua liikaa. Ja juu. Tarkoitus ei ole kaikkia keskusteluosioita laitta suljetuksi. Alun perin oli tarkoitus tehdä yksi suljettu osio, mutta pitää katsoa miten toimitaan ja mitä kommenttia asiasta tulee. Käyttäjä-esittelyn muuttaminen suljetuksi osioksi on mielestäni hyvä idea
Tästä asiasta olen sitten vähän eri mieltä kuin Fedja. Henkilökohtaisesti en oikein lämpene ajatukselle, että Käyttäjäesittelyt-osiosta tehtäisiin suljettu. Tämä siksi, että siellä on paljon tarinoita ja tietoa, joista voi olla hyötyä lukijoille ja tiedon hakijoille. Jos se on suljettu osio, ei ymmärtääkseni myöskään Google- yms. -haut löydä tietoja sieltä. Itse olen omat tarinani dokumentoinut sinne siinä mielessä, että sieltä satunnainen lukijakin saattaa löytää jotain hyödyllistä tietoa.
Privaatimmat asiat voisi sitten kirjoittaa tuonne yksityiseen osioon, jos ei halua niiden olevan kaikille avoimia. Vai? Lisää mielipiteitä tähän asiaan?

Nyt olen sitten luonut kaksi yksityistä osiota, joista toinen edustaa A-vaihtoehtoa ( ="Kaikki rekisteröidyt käyttäjät" ) ja toinen B/C-yhdistelmää ( ="Kutsutut rekisteröidyt käyttäjät" ). Valitsin omasta päästäni pienen porukan, joka nyt pääsee kokeilemaan tuota B/C-osiota. Jos joku muukin haluaa oikeudet siihen osioon, niin pyyntöä sitten vain minulle tai Fedjalle.