Yksityisviestien kanssa ongelmia?

Palautetta keskustelupalstasta, ideoita, ehdota hyviä linkkejä!

Yksityisviestien kanssa ongelmia?

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 09 Helmi 2010, 13:52

Heips!

Zarru on saanut haamuviestejä eli vääriä hälytyksiä sähköpostiin yksityisviesteistä, joita ei sitten ollutkaan. Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Tai muita ongelmia yksityisviestien kanssa?

Tässä vielä kertauksen vuoksi Zarrun viesti asiasta:
Zarru kirjoitti:Ei, noita mulle ei tule lainkaan, kyse on ihan ilmoituksesta että "uusi yksityinen viesti on saapunut", niitä ilmoituksia oli kaiken kaikkiaan neljä, 3.2., kaksi kappaletta 6.2. sekä 7.2.

Tässä viesti 6.2. klo 20.21 saapunut:

Tervehdys Zarru,

Olet saanut uuden yksityisen viestin käyttäjätunnuksellesi sivustolla "Niskavammat ja niskavaivat" ja olet pyytänyt ilmoittamaan tapahtumasta. Voit katsoa uutta viestiäsi klikkaamalla seuraavaa linkkiä:

http://niskavamma.munfoorumi.com/jne...

Muista, että voit milloin tahansa valita, ettei sinulle ilmoiteta uusista viesteistä muuttamalla vastaavaa asetusta käyttäjätiedoissasi.

--
Terveisin ylläpito

Eli aivan normaaleja ilmoituksia yksäreistä... :shock:

Nytkin oli kun olin OIKEASTI sulta yksärin saanut niin aivan samanlainen ilmoitus. Eli neljä haamuilmoitusta olemattomista yksäreistä ja yksi paikkansa pitävä. Hassua.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarru » 11 Maalis 2010, 22:43

Taas sama oli tapahtunut, eli mun s-postissa oli muutama ilmoitus DD:ltä tulleista yksityisviesteistä vaikka mitään sellaisia ei ole tullut minulle.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 11 Maalis 2010, 23:09

Zarru kirjoitti:Taas sama oli tapahtunut, eli mun s-postissa oli muutama ilmoitus DD:ltä tulleista yksityisviesteistä vaikka mitään sellaisia ei ole tullut minulle.

Okei. Mun täytyy sitten lähiaikoina käydä nuohoamassa tuota tukifoorumia, ja katsoa, mitä asialle sitten voisi tehdä. Ylläpitopaneelin kautta en ainakaan pystynyt asiaa edes tutkimaan.

Sorry nyt vaan, Zarru, näistä turhista hälytyksistä. :cry: Niin, oliko siinä sähköpostissa jo sanottu, että se yksityisviesti olisi ollut nimenomaan mun käyttäjätunnukselta? Ilmeisesti.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 11 Maalis 2010, 23:42

Mulla näkyy jokaisessa yksäri-ilmoituksessa, että se on tullu "sulta", mut eiks se johdu siitä et olet ylläpito? Oon joskus miettinyt tota. Yhdel toisella palstalla oli sama homma, mutta silloin syynä oli muistaakseni semmoinen, että vastaanottajan meiliboksi oli jotenkin kilahtanut. En tiedä tarkemmin. :)

Täällä on kulkenut viestit normaalisti.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 12 Maalis 2010, 00:38

tahdonvoimaa kirjoitti:Mulla näkyy jokaisessa yksäri-ilmoituksessa, että se on tullu "sulta", mut eiks se johdu siitä et olet ylläpito? Oon joskus miettinyt tota. Yhdel toisella palstalla oli sama homma, mutta silloin syynä oli muistaakseni semmoinen, että vastaanottajan meiliboksi oli jotenkin kilahtanut. En tiedä tarkemmin. :)

Täällä on kulkenut viestit normaalisti.

joo, mun sähköpostiosoitteestahan ne tulee. Mutta sitä ajoin takaa, että mainitaanko siinä viestissä, että miltä käyttäjätunnukselta se yksäri
on tullut? En löytänyt iteltä sähköpostia, mistä olisin voinut tarkistaa. No, lähetän itelleni yksärin niin sillähän mä sen näen...

Tosta TVn kommentista tuli vielä mieleen, että eihän Zarru sulla ne kansiot ole täynnä? Voitko kertoa, montako yksityisviestiä sulla on kussakin laatikossa? Vaikka yksärillä?
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarru » 12 Maalis 2010, 16:25

Niin siis eihän se niin vakavaa ole mutta sekavaa kun viestejä ei kuitenkaan olekaan tullut :p

Otsikkona on siis että "Uusi yksityinen viesti on saapunut" ja lähetysosoitteena dirtydeedsof...@gmail.com

En laita koko osoitettasi näkyville. Nämä uudet kolme ovat helmikuulta. En vain ollut avannut ko. mailia vähään aikaan.

Sisältö ihan tuttu eli: Tervehdys Zarru,

Olet saanut uuden yksityisen viestin käyttäjätunnuksellesi sivustolla "Niskavammat ja niskavaivat" ja olet pyytänyt ilmoittamaan tapahtumasta. Voit katsoa uutta viestiäsi klikkaamalla seuraavaa linkkiä:

jne.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Paluu Palaute ja ehdotukset, palstan käyttöohjeita