Korrekti kieli - onko liikaa vaadittu?

Palautetta keskustelupalstasta, ideoita, ehdota hyviä linkkejä!

Re: Lumiukolle

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 07 Touko 2009, 22:48

fedja kirjoitti:Lumppari ü, siis lumiukko. Mää kyllä luulen, että DD tarkoitti sitä, että hänen ylläpitäjän pitää olla tarkkana, ettei sorru tunnekuohussa toisia mollaamaan foorumilla. Mää luulen, että tuo oli puolittain huumoria. Vai menikö arvaus väärin DD?

Arvasit ihan oikein.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 08 Touko 2009, 12:24

Joop, itse en kyllä puhekielessä yleensä ole käyttänyt kirosanoja mutta lienee pinna niin tiukalla useesti et tulee päästeltyy suusta ärräpäitä. vaikka eipä se helpota mutta kuitenkin.

Sateista päivän jatkoa jokaiselle..
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Touko 2009, 21:18

Kyllä se ärräpäiden päästely muuten välillä auttaa - oon huomannut. ;) Sadattelin tänään koko päivän, nyt on vähän parempi olo. ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Vastaus privan kysymyksiin julkisesti

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 26 Elo 2009, 15:40

Ensinnäkin kiitos mieltä lämmittäneesti privaviestistä! Eli siis siitä, kuinka olen aina niin sydämellisesti ja toivottamassa ihmisiä tervetulleeksi. Kysyit myös, miksi teen niin ja mikä roolini on tällä palstalla. Long story. Tässä vastaus ihmettelyihin. Aktiviisuuteni johtuu siitä, että ollaan oltu yhdessä aktivoimassa DD:n ja Fedjan kanssa palstaa, mutta koska mä oon niin "huono ihminen", kun kerran menin vastaavautumaan suht ärhäkästi eräällä uudelle käyttäjälle, niin enpäs ole sen jälkeen ollut site admin. Enkä ole aatellut sellaiseksi ryhtyä enää.

Toiseksi, palsta on enemmän "sydämen asia", koska täällä voi auttaa muita välttämään ne kivikot, joita on itte joutunut kulkemaan. Toimintani perustuu siis rooliini palstan aktiivi/alkuperäiskäyttäjänä ja haluuni auttaa ihmisiä niskavammoineen niin hyvin ku osaan. That's it.

Fedjalta ja DD.:ltä voi pyydellä sit jeesiä erinäisten asioiden suhteen, kun heillä on laajemmat käyttöoikeudet.

Ja vielä yksi knobbi, mitä kysyit: kyllä, mun Taistelijat-blogissa saa kiroilla ilman, että tulee porttikieltoa, koska blogi ei ole suoraan liitännäinen tähän meitin palstaan. Ja ei täälläkään päitä putoa, jos nyt joskus tunnekuohussaan antaa välilä tulla oikein olan takaa. Sen sijaan henkilökohtaiset hyökkäykset ja toisen pilkkaaminen on yhtä lailla pannassa niin täällä kuin blogissa. Luonnollisesti!

Toivottavasti tämä selkeytti asiaa. :)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Edellinen

Paluu Palaute ja ehdotukset, palstan käyttöohjeita