Ensinnäkin kiitos mieltä lämmittäneesti privaviestistä! Eli siis siitä, kuinka olen aina niin sydämellisesti ja toivottamassa ihmisiä tervetulleeksi. Kysyit myös, miksi teen niin ja mikä roolini on tällä palstalla. Long story. Tässä vastaus ihmettelyihin. Aktiviisuuteni johtuu siitä, että ollaan oltu yhdessä aktivoimassa DD:n ja Fedjan kanssa palstaa, mutta koska mä oon niin "huono ihminen", kun kerran menin vastaavautumaan suht ärhäkästi eräällä uudelle käyttäjälle, niin enpäs ole sen jälkeen ollut site admin. Enkä ole aatellut sellaiseksi ryhtyä enää.
Toiseksi, palsta on enemmän "sydämen asia", koska täällä voi auttaa muita välttämään ne kivikot, joita on itte joutunut kulkemaan. Toimintani perustuu siis rooliini palstan aktiivi/alkuperäiskäyttäjänä ja haluuni auttaa ihmisiä niskavammoineen niin hyvin ku osaan. That's it.
Fedjalta ja DD.:ltä voi pyydellä sit jeesiä erinäisten asioiden suhteen, kun heillä on laajemmat käyttöoikeudet.
Ja vielä yksi knobbi, mitä kysyit: kyllä, mun Taistelijat-blogissa saa kiroilla ilman, että tulee porttikieltoa, koska blogi ei ole suoraan liitännäinen tähän meitin palstaan. Ja ei täälläkään päitä putoa, jos nyt joskus tunnekuohussaan antaa välilä tulla oikein olan takaa. Sen sijaan henkilökohtaiset hyökkäykset ja toisen pilkkaaminen on yhtä lailla pannassa niin täällä kuin blogissa. Luonnollisesti!
Toivottavasti tämä selkeytti asiaa.