Maisaliinin taistelu jatkunut jo vuodesta -99

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Maisaliinin taistelu jatkunut jo vuodesta -99

ViestiKirjoittaja Maisaliini » 25 Maalis 2013, 10:59

Hei kaikille! Olipa ihana löytää tämä foorumi, jossa on keskustelu ajantasalla eli tällä vuodella.
Itse olen ollut kolarissa vuonna 1999, peräänajajalla oli vauhtia 70km/h. Oireet eivät tulleet heti vaan vasta vuoden kuluttua aloin ihmettelemään kipujani. Tietysti vak.yhtiö katsoi, että eivät johdu peräänajosta vaan työstäni (kampaaja). Lopulta kuitenkin sain heittää hyvästit ammatille ja kouluttautua uudelleen.
Tässä sitä ollaan taas alkupisteessä eli tuntuu, että joutuu yksin taistelemaan tuulimyllyjä vastaan, vain siksi, että Kela ja vakuutusyhtiöt, eivät suostu myöntämään tätä sairaudeksi. Sain juuri Kelasta kirjeen, että työterv.lääkärin lausunto ei ole riittävä- joten sairauspäivärahaa ei tällähetkellä ole näkyvillä. Kirjoitin sähköpostia liittooni, katsotaan miten neuvovat asiassa?

Olen siis jälleen sairauslomalla ja vuoden loppuun asti. Saan osa-aikaeläkettä 360 kuussa, jolla nyt pitäsi elää...

Kuitenkin meitä on paljon, jotka kärsivät samoista määrittämättömistä kivuista, jotka vie työkyvyn ja hakaloittaa elämää kaikella tapaa. Niin paljon olisi esimerkkejä, joita kukaan ei voi tulla ajatelleeksikaan. Itselläni on välillä niinkin pieni asia kuin perunoiden kuoriminen ylivoimista, koska sormet puutuvat. Samoin välillä turvavyön kiinnittäminen jää kuskin huoleksi, sillä välillä tuon turvavyön painaminen lukkoon aiheuttaa jumalatonta kipua olkavarteen jne jne :roll:

Mutta eihän minulla ole tietysti mitään ongelmaa, noin päättäjien tasolta katsottuna :lol:
Maisaliini
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja kojootti » 25 Maalis 2013, 15:22

Hei Maisaliini!

Onko sua tutkittu tarkemmin eli oletko käynyt fysiatrilla? Jollei ole niin suosittelisin ehdottomasti pätevällä fysiatrilla tai kuntoutuslääkärillä käynytiä. Erkoislääkärin B-lausuntoa penäsivät minultakin aikoinaan ei riittänyt työterveyslääkärin lausunto.
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Maisaliini » 25 Maalis 2013, 18:52

Vuosilta 2001-2011 on fysiatrian lausuntoja sekä 2010-2011 kuntoutuslääkärin lausunto..
Maisaliini
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 25 Maalis 2013, 19:45

Maisaliini kirjoitti:Vuosilta 2001-2011 on fysiatrian lausuntoja sekä 2010-2011 kuntoutuslääkärin lausunto..

Sitten niitä on syytä vaan pommittaa uusilla hakemuksilla ja lausunnoilla, ennemmin tai myöhemmin antavat periksi.

Mulla yllättäen 10 vuoden kohdalla myönsivät vasta täyden eläkkeen. Ja silloinkin vasta psykiatrin lausunnolla. Kivuista yms. aiheutunut keskivaikea masennus sitten ilmeisesti ratkaisi pelin.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Käyttäjäesittely