uusi kouristeleva kaularankavammainen jäsen

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

uusi kouristeleva kaularankavammainen jäsen

ViestiKirjoittaja kamalus » 12 Loka 2012, 20:52

Hei!
olen pitkään lueskellu foorumia ja nyt vihdoin ja viimein ajattelin osallistua keskusteluun :D mulla siis epäillään vahvasti kaularangangan venähdysvamman jälkitilaa sekä aivo vammaa....
Olen vuosien varrella onnistumaan telomaan ihteäni tavalla tai toisella. Ensinmäinen onnettomuus sattui jo 2006 ja siitä tasatahtiin vuosittain olen onnistunu mm. kaatuilemaan pyörällä ja liukastelemaan ja tippumaan vielä niskoillenikin 1.5m
No joka tapauksessa tänä vuonna olen aloittanut saamaan kramppi/kouristuskohtauksia jotka alkoi ihan jaloista ja alaselästä. mutta viimeisimmät onollut pahempia, vasen puoli kropasta ei halua olla aina yhteistyökykyinen :roll: taivun niin sanotusti banaanin :o muotoiseen asentoon ja kouristukset on ptikäkestoisia ja todella kivuliaita :twisted: löytyykö kohtalon tovereita
:?: :!: :!:
kamalus
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Re: uusi kouristeleva kaularankavammainen jäsen

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Marras 2013, 23:49

Mitäs sulle nykyään kuuluu, kamalus?
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Käyttäjäesittely