Daisy tässä hei

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Daisy tässä hei

ViestiKirjoittaja Daisy » 17 Maalis 2012, 09:04

Olen muutaman kuukauden ajan lukenut foorumin tekstejä- kärsin itsekin niskahartiakivuista ja hakenut siis apua ongelmiini tältä sivustolta.
Olen keski-ikäinen oikoryhtinen ja nyt todettu välilevypullistumia kaularangassa. Onneksi en ole enää työelämässä, olen varmaan jo 200% invalidi.... :roll:
Daisy
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Daisy » 17 Maalis 2012, 22:00

Kiitti Jansku kannustuksesta.
Olen tosiaankin aivan viimekuukausina saanut näitä hirveitä oireita, joita ei varmasti kukaan osaa kuvitella jos ei ole itse kokenut. Kuten kova päänsärky (erilaista kuin koskaan ennen, vaikka migreenistäkin olen kärsinyt)korvien seudun särky ja erilaiset kasvojen alueen säryt, pahoinvointi ja huono olo. Niska ja hartia ovat olleet vuosikymmeniä kipeät milloin enemmän milloin vähemmän. Nyt sitten särky vaivaa jo kädessäkin ja edessä rintapuolella...
Niin, kuuluuko tämäkin nielemisongelmakin tähän? on viime päivinä ollut sellaistakin...

Terveyskeskuksesta ei apua tietenkään saa. Meninkin yksityiselle joka laittoi kiireellisenä yliopistolliseen keskussairaalaan tutkimuksiin. Nyt magneetissa käynyt ja kolme pullistumaa löytynyt...
Jatko on nyt vielä mulle avoin, ilmeisesti joudun neurokirurgin käsittelyyn? Niin, ei auta toivoansa menettää - kyllä elämästä voi nauttia kremppojenkin kanssa - jollakin tavalla. :)
Daisy
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Daisy » 19 Maalis 2012, 17:18

Minäkin olen joutunut viime aikoina kakomaan isojen pillerien kanssa ja yrjöhän se meinaa lentää kun ei menekään alas kuten ennen. Nyt olen saanut menemään puuron tai jugurtin seassa ilman kakomisia.

Tällä hetkellä on niskat ja hartia rauhoittunut eikä kipuja ole. Olen ihmeissäni että mihinkä kaikki kivut katosivat. Hyvä vain ettei ole, mutta kauanko tälläista olotilaa voi olla jos on pullistumia kaularangassa? Mitään en tosin uskalla tehdä, ettei tulisi vääriä liikkeitä. :shock:
Daisy
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Käyttäjäesittely