Tsemppiä Torvelo !

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Tsemppiä Torvelo !

ViestiKirjoittaja nuova » 11 Marras 2011, 00:06

Tsemppiä Torvelo ! Meitä Poikia on helppo näköjään potkia päähän. Itseltä Kelan kuntoutustuki ja työkyvyttömyys eläke vak.yhtiöstä hylätty. Kiitos eriitäin hyvän fysiatrin lausunnon joka perustuu näihin näkemyksiin: Lääketieteessä on erilaisia koulukuntia ja näkemyksiä ja potilaan kohdalla nämä nyt aiheuttavat epätietoisuutta. Julkisella puolella kuitenkin tutkimuksissa ja hoidoissa on pidättäydyttävä niissä muodoissa joista on tieteellistä näyttöä,käypähoitosuosituksia :!: Voiko vielä näin uuveloita :shock: immeisiä pitää virassa. Eli tässä pitää vielä ruveta lääketiedettä kirjoittamaan uusiksi. Nyt olen ollut jo muutaman viikon työkyvytön työnhakija työvoimatoimistossa ja minulla on kuitenkin voimassa oleva työsopimus mailmantappiin. Yhteiskunta kyykyttää meitä sairaita aika lailla. Kelasta-työkkäriin-kelaan-eläkeyhtiöön-kelaan-työkkäriin-kelaan :twisted: No kelassa sitten tuli käytyä peräkkäisinä päivinä samalla asialla, olivat tädit vähän ihmeissään kun väitin pokerina että en minä eilen käynyt. Aivovammaa ei minulla ole mutta lääkkeet on kohdillaan kun muisti sekoilee ja taitaa tässä seota muutenkin. Koitetaan vaan taistella vähäisillä voimillamme...
nuova
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja nuova » 11 Marras 2011, 00:13

Torstai sentään viestin piti mennä Torvelon ketjuun. Sekaisin olen kuin seinäkello. Siirtäköön joku jonnekin jos on tarvetta .
nuova
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 11 Marras 2011, 12:34

Nou hätä, meitä muistivammaisia on useampikin. Itse en sentään ole missään asioinut, mutta useamman kerran päivässä joudun vilkaisemaan dosettia, onko lääkkeet otettu vaiko ei...

Ja minulla on vetämässä neurologin B-lausunto Kelassa saikun jatkosta vuoden loppuun saakka. Kuukauden ovat jo sitä "käsitelleet" eikä valmista näy tulevan. Ja jos hyväksyvät saikun jatkon, niin heti perään pitää alkaa anoa kuntoutusrahaa kun loppuu saikkupäivät tammikuun loppuun ja työkykyistä minusta ei saa vielä tekemälläkään...
anzqu
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

Paluu Käyttäjäesittely