Henun tarina

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Henun tarina

ViestiKirjoittaja Henu » 25 Touko 2011, 16:34

heido vaan.
Löysin sattumalta tän foorumin ku seikkailin netissä, kun etsin vastausta koko kevään jatkuneisiin olkapääkipuihin.

Omat oireet alkoi tammikuussa ensin oikeassa ja sitten vasemmassa olkapäässä. Välillä molemmat oli hyvät ja sitten molemmat tosi kipeät. Nämä kaikki saattoi tapahtua yön aikana. Kokonaisuudessaan vasen on ollut kipeä jo monta kuukautta. Lääkärit väittää vaan että johtuu m75.1 eli kiertäjäkalvosin tulehduksesta.
Olen syönyt lääkkeitä niin paljon, että kai minulla on kohta vatsahaava. On kokeiltu tramalit, arcoxit, ilman apua.
Tutun fysioterapeutin kanssa ollaan jumpattu niskaa, jolloin kivut häipyvät kokonaan, jopa viikoksi !!!

Olin vuosia sitten mp-onnettomuudessa, jossa ajoin pahan kolarin. Silloin ei tullut mitään vammoja, ei edes mustelmia, vaikka vauhtia oli pitkälti yli 100km/h kun rysähti. Kävin myös silloin lääkärin tarkastuksessa heti onnettumuuden jälkeen.
Mietin että johtuisko kivut jopa sieltä asti ja niskasta.
Sanoin traumatologian erik.lääk. asiasta, mutta ei.. vastaus oli että vika on M75.1.
Olkapäät on magneettikuvattu ja jänteissä ei ole tulehdusta, ei nestettä, ei repeämiä. SIlti ne väittää että kivut johtuvat niistä.

Olisko kellään neuvoa miten edetä asiassa. Olen ollut koko kevään saikulla ja rupeaa pälli leviään kohta, jos kipuja ei saada pois...

Kiitos

ja anteeksi :D
Henu
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Käyttäjäesittely