torvelon vuoro

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

ViestiKirjoittaja kojootti » 12 Syys 2012, 16:33

No voi jestas torvelo, olipa huono tuuri :? Toivottavasti alkaa pian helpottaa. Kylkiluumurtumat oavat vaan siitä paskamaisia, että ne vaivaa vielä kymmenien vuosien jälkeen . Nimim. kokemusta on
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 12 Syys 2012, 17:28

tänks teille.
tosi, vaivaavat kauan ja nyt kun tuo lihas kunto on mitä on, tai sitä siis ei ole, niin voisinpa sanoa että paraneminen vie aikaa.
mutta eihän sitä muutakaan ole.

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja torvelo » 16 Touko 2013, 19:47

tässä taas. mennyt reilut puoli vuotta viime päiväyksestä. on ollut vaikea jakso. kunto romahti joulun tienoilla ja on ollut sen jälkeen alamäkeä. fb:ssä tullut postailtua joten tämä palsta jäänyt vähemmälle. nytkään en jaksa paljoa, mutta onneksi on alkanut ilmat lämmetä niin kuntokin on hiukan kohentunut. lähinnä halusin ilmoitella että vieläkin hengissä. hyvää alkavaa kesää kaikille. jatkan tarinaa toisella kertaa.

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja kojootti » 17 Touko 2013, 17:59

MOI!! Tosi kiva kuulla sustakin. Nyt on onneksi kesä vasta alussa joten nautitaan joka hetkestä.
kojootti
kojootti

ViestiKirjoittaja torvelo » 08 Kesä 2013, 11:44

lupasin yritää kirjoitella tänne ajan jaksosta mikä alkaa viime lokakuusta(10/2012), mutta se jäi katteetomaki lupaukseksi. paljon on sattunut matkan varrella mutta nyt tämä on loppu.
luulin jo olleeni pohjalla, mutta nyt putosinkin vielä syvemmälle synkkään pimeyteen. ylös en pääse.
sain päätökset vakosta; en oleriittävän huono kuntoinen että pääsisin eläkkeelle, työkyvyttömyys eläke on hylätty. tapaturmaa ei ole sattunutkaan, vaan minulla on jokin muu sairaus jota ei ole löydetty, eli ´myös tapaturmasta hylsy.

kiitos tukijoille, vertaistuesta ja muusta. toivotan teille hyvää kesää. itselläni ei ole suunnitelmia.

heippa ja silleen

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja torvelo » 08 Kesä 2013, 11:45

torvelo

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 08 Kesä 2013, 15:48

torvelo kirjoitti:lupasin yritää kirjoitella tänne ajan jaksosta mikä alkaa viime lokakuusta(10/2012), mutta se jäi katteetomaki lupaukseksi. paljon on sattunut matkan varrella mutta nyt tämä on loppu.
luulin jo olleeni pohjalla, mutta nyt putosinkin vielä syvemmälle synkkään pimeyteen. ylös en pääse.
sain päätökset vakosta; en oleriittävän huono kuntoinen että pääsisin eläkkeelle, työkyvyttömyys eläke on hylätty. tapaturmaa ei ole sattunutkaan, vaan minulla on jokin muu sairaus jota ei ole löydetty, eli ´myös tapaturmasta hylsy.

kiitos tukijoille, vertaistuesta ja muusta. toivotan teille hyvää kesää. itselläni ei ole suunnitelmia.

heippa ja silleen

-torvelo-

Huh huh, onpa järkyttävää kohtelua! Olisiko nyt aika tehdä eduskunnan oikeusasiamiehelle kantelu, jos joku sen tekisi puolestasi?!?

Nimittäin mm. näillä perusteilla siitä voisi olla apua:

Hyödyllisiä oikeustapauksia yms. (whiplash/aivovamma)

Hyödyllisiä oikeustapauksia yms.

Voimia sulle, torvelo!
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lentis » 08 Kesä 2013, 17:46

:cry:

Kuitenkin hurjasti jaksuja, jos vielä jostakin lisävoimia kuitenkin löytyisi.

Joku heitti sinne alas syvimpään sen lapion sitten...
lentis

ViestiKirjoittaja kojootti » 09 Kesä 2013, 20:49

Ei helevetti tätä touhua, käsittämätöntä epäoikeudenmukaisuutta :evil:

Ja sairaana pitäisi jaksaa ruveta tappelemaan. Toivon, että saat joltakulta apua ja voimia taisteluun!! Vaikka tämä nyt tuntuu ylitsepääsemättömältä, älä anna periksi. Voimia ja jaksamista.
kojootti
kojootti

ViestiKirjoittaja Ippe » 09 Kesä 2013, 21:44

Ymmärrän tunteen..... voimia sulle torvelo!

Kyllä me sieltä syvimmästäkin kuopasta vielä noustaan.

Paljon olen miettinyt minäkin, että jättäiskö tähän, vai .....
Eduskunnan oikeusasiamiehelle kantelu, onkohan täällä ketään joka olisi kannellut vakuutusoikeuden päätöksen jälkeen?
Itse yritin korkeimpaan oikeuteen saakka, mutta en saanut valituslupaa.
Ippe
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Ippe » 11 Kesä 2013, 17:04

Esitän kyselyni uudelleen, onko täällä ketään joka olisi tehnyt kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle? Yhtenä perusteena lienee todistelun ristiriitaisuus. Hoitavat tahot vastaan vakuutuslääkärit ja valitusportaiden käyttämät asiantuntijat.
Ippe
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 17 Kesä 2013, 15:01

torvelo

ViestiKirjoittaja Marja » 09 Syys 2013, 01:11

Moikka, sain pahan whiplashvamman vuonna 2004, k-a rengas osui autoni keulaan ajaessa 80 km/h. Minä kävin KAIKKI mahdolliset tutkimukset, kuntoutukset, hoidot mitä kuvitella saattaa. MISTÄÄN EI OLLUT APUA. Ainoastaan kraniosakraaliterapiaa pystyin ottamaan. Kaularankaani laitettiin yksityislääkärillä vuosikausia minta kertaa vuodessa hyaluron/kortisonipiikkejä. MUTTA tämän vuoden alussa löytyi apu!!! Hevosiani on jo vuosikausia hoideeetu laserilla, siis niveli ja lihaksia. Tajusin vasta nyt itsekin kokeilla. Alkuun oireet pahenivat ja olin kipeämpi. Jatkoin sinnikkäästi ja nyt oloni on aivan hurjasti parempi kuin vuosikausiin. Lasereita on erilaisia, kaikki eivät ole riittävän tehokkaita. Minulla on nyt oma laser, Irradia Mid laser 904, alkuun otin muiden laseria 10-15 min, 700 hz, parisen joulea per neliösentti. Myöhemmin nostin hertsimäärää jo 1500 ja jopa 5000 hz olen laittanut tuohon kakkosnikamaan jonne pukkaa nivelrikkoa. Olen saanut hurjasti apua, mikään muu ei ole auttanut minua, jätin kipulääkketkin pois. Mikäli asut Tampereen lähellä, niin minä voin antaa laserhoitoa jos haluat testata. Yhteystiedot löytyy www.maanrakennuskivijarvi.fi
Marja
Yritys tai mainostaja
Yritys tai mainostaja

ViestiKirjoittaja kojootti » 09 Syys 2013, 11:43

Onko tutkittua tietoa vaikutuksista/ sivuoireista?
kojootti
kojootti

ViestiKirjoittaja Tepsu » 14 Syys 2013, 20:32

Torvelo, olen lukenut tarinaasi ja itkenyt raivosta ja järkytyksestä puolestasi. En osaa sanoa muuta kuin että aivan v***nmoiset myötätunnot ja kunnioitukset täältä siitä hyvästä, että olet jaksanut henkisesti pitää itsesi kasassa kaikessa tuossa taistelussa. Suuri kunnioitukseni ja ihailuni ja valtavasti lämpimiä ajatuksia suuntaasi!
Niskan retkahdusvamma + aivojen alaosan ja selkäytimen yläosan venähdysvamma
Tepsu
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

EdellinenSeuraava

Paluu Käyttäjäesittely