torvelon vuoro

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

ViestiKirjoittaja torvelo » 22 Joulu 2010, 20:34

tuohon edelliseen vielä lisäksi fysiatrin lausunnot; kaularangan oikoryhti, lisäksi posttraumaattisia lihastensioita.
neurologin mukaan norm. fysikaalinin kuntoutus on liian rankka, aloitetaan ensin neuropsykologiset kuntoutukset, ehkä parempi näin.

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 22 Joulu 2010, 22:35

torvelo kirjoitti:kaikille teille "retkuille" ja muille foorumilaisille Hyvää Joulua.

Hyvää Joulua ja Vähäretkuista Uutta Vuotta! :P :P :P

t. Renttu
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Joulu 2010, 18:03

torvelo kirjoitti:kuntoutussuunnitelma tulossa, uudet lääkkeet. nyt rupes päivä kirkastumaan, ja juuri sopivasti ennen joulua. hyvä joululahja.
veritulppa sekä vatsan toimintahäiriöt ovat osaksi tuon autonomisen hermoston toimintahäiriön "ansiota".

kaikille teille "retkuille" ja muille foorumilaisille Hyvää Joulua.

Onpa mukava kuulla, että löytyi lekuri, joka ymmärtää asiansa. Voitko yksityisviestinä laittaa minulle lekurin nimen.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja torvelo » 05 Tammi 2011, 16:03

Mites on, onko teillä mulla retku/aivovamma/autonomisen hermostohäiriöistä kärsivillä ongelmia veriarvojen kanssa (tai muu viisas) ??
Mulla ei nyt jostain kumman syystä ala tuo lääkitys vaikuttamaan suotuisasti veritulppaan, arvot ei vaan nouse (marevan).

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja torvelo » 05 Tammi 2011, 16:05

löysinkö siis itse vastauksen, hyvä arvaus.
Luin tuota kalvo-ketjua, voisko vaurioituneet kalvot vaikuttaa moiseen - reakoimattomuuteen ?

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja fedja » 06 Tammi 2011, 18:18

Kalvot eivät luultavasti voi, mutta aivovammahan voi vaikuttaa erilaisiin säätelyjärjestelmiin kehossa, mutta en tiedä voiko veriarvoihin.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja torvelo » 06 Tammi 2011, 18:31

joo, en tiedä. Varmaan menee ton säätelyongelman puolelle. Ei oikein kukaan , siis hoitava henkilökuntakaan osaa vastata. Veri ei tahdo oheta millään. Mutta tää tulppa voi hyvinkin johtua tuosta autonomisen hermoston toimimattomuudesta, siis sanoi neurologi, joten voipi se antaa jotain häiriö singnaaleja ja yhdessä ton päävian kanssa menee säätöarvot pipariksi ??

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja fedja » 06 Tammi 2011, 20:28

torvelo kirjoitti:tuohon edelliseen vielä lisäksi fysiatrin lausunnot; kaularangan oikoryhti, lisäksi posttraumaattisia lihastensioita.
neurologin mukaan norm. fysikaalinin kuntoutus on liian rankka, aloitetaan ensin neuropsykologiset kuntoutukset, ehkä parempi näin.

Onko tuo posttraumaattinen lihastensio sitä, että reagoit jännittämällä lihaksia vähän kaikkeen. Itsellä on herkästi jännittyvä ja regoiva lihaksisto nykyään. Jos autossa vähänkään pelkää, niin koko kroppa kovassa jännityksessä. Samoin, jos yritti pelata tietokonepelejä tai jotain lautapelejä, joissa jännitti, niin koko kroppa kovassa jännityksessä. 1. tapaturmassa meni joku säätömekanismi rikki tuolta kohdin.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja torvelo » 06 Tammi 2011, 21:12

Mä luulen niin, varsinkin jos tuo niskan seutu joutuu jännitykseen, niin se pahentaa entisestään oloa. En ole kylläkään oikein tajunnut kysyä tarkemmin noista lausunnoista, normaalille, ymmärretävälle kielelle.

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja torvelo » 14 Tammi 2011, 19:18

Tarinan päivitys, tietty Mela ei sitten virallisesti katso tätä työtapaturmaksi, ei kuulemma ole lääketieteellisesti mahdollista, että nää vaivat johtuisivat sattuneesta törmäyksestä, ja koska enmg ja magneetti ovat kutakuinkin puhtaat niin thats it. Neurologin ja fysiatrin lausunnot ovat huu-haata, joten nyt asia sitten pölyyntyy verukevirastossa.

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja torvelo » 03 Helmi 2011, 13:26

Olo ollut surkea monta päivää, kaiken näköistä ja tuntuista jumia ja kipua.
Sain ajan omt-terapeutille, tulipa testattua sitäkin.
Mukava mies, perehtyi asiaan syvällisesti. Mutta, ei voi tarjota hoidollista apua mun vaivoihin, ei ole keinoja millä hoitaa. Ei ennen kuin varmistuu niska ongelmat, epäili niskan yläristiside vammaa ja sekä lisäksi uudeksi vaivaksi sympaattisen hermoston häiriötä.
Niskassa niin kova suojajännitys että ei ehkä kyetä ottamaan tutkimuksellisesti tärkeää fMRI:tä.
Avasi kyllä muutaman nikamalukon (selästä), joka helpotti "hetkeksi". Taas kipeä.
Terapeutti jäi pohtimaan asiaa ja lupasi ottaa yhteyttä jos keksii jotain.

-torvelo-
Viimeksi muokannut torvelo päivämäärä 17 Helmi 2011, 20:56, muokattu yhteensä 1 kerran
torvelo

jatkoa

ViestiKirjoittaja torvelo » 17 Helmi 2011, 16:17

No niin, eläkevakuutusyhtiö hylkäsi työkyvyttömyys hakemuksen, olen heidän mielestään työkykyinen.
Fyysisesti raskasta työ siis voin tehdä aivovammaisena, retkuna, ja muutenkin vajaana. Kroppa, ja varsinkaan yläneljänne ei kestä rasitusta yhtään. Muistihäiriöt ja keskittymis vaikeudet, äärettömän herkkä ärsyyntymiskynnys ovat siis kotieläinten kasvattimessa hyväksi.
Terveyskeskus lääkärini, ns. oma lääkäri, evää lausunnossaan minulta vammaisen kuljetustue, voin siis helposti matka julkisilla kulkuneuvoilla.
Lähimmälle linja-auto pysäkille 4 km, josta auto lähtee 10.00 ja takaisin pääsee n. 16.00. Omalla autolla en uskalla juurikaan ajaa, satunnaisesti.
Näin tasa-arvoista kohtelua täällä.
Sairauspäivärahakausi (Kela) loppuu tän kuun lopussa, sen jälkeen pitäisi ilmottauta työttömäksi työnhakijaksi, että saisin päivärahaa. Sieltä ei rahoja tule -> olen kuulemma yrittäjä, yrittäjä status. Se ei vaikuta olen ko sairauslomalla ja kykenemätön tekemään työtäni. Vittu, että vituttaa. Sorry vaan jos joku tuosta loukkaantuu. Kohta ei auta enää muukuin köysi.

-torvelo-
torvelo

Re: jatkoa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 17 Helmi 2011, 16:56

torvelo kirjoitti:No niin, eläkevakuutusyhtiö hylkäsi työkyvyttömyys hakemuksen, olen heidän mielestään työkykyinen.
Fyysisesti raskasta työ siis voin tehdä aivovammaisena, retkuna, ja muutenkin vajaana. Kroppa, ja varsinkaan yläneljänne ei kestä rasitusta yhtään. Muistihäiriöt ja keskittymis vaikeudet, äärettömän herkkä ärsyyntymiskynnys ovat siis kotieläinten kasvattimessa hyväksi.
Terveyskeskus lääkärini, ns. oma lääkäri, evää lausunnossaan minulta vammaisen kuljetustue, voin siis helposti matka julkisilla kulkuneuvoilla.
Lähimmälle linja-auto pysäkille 4 km, josta auto lähtee 10.00 ja takaisin pääsee n. 16.00. Omalla autolla en uskalla juurikaan ajaa, satunnaisesti.
Näin tasa-arvoista kohtelua täällä.
Sairauspäivärahakausi (Kela) loppuu tän kuun lopussa, sen jälkeen pitäisi ilmottauta työttömäksi työnhakijaksi, että saisin päivärahaa. Sieltä ei rahoja tule -> olen kuulemma yrittäjä, yrittäjä status. Se ei vaikuta olen ko sairauslomalla ja kykenemätön tekemään työtäni. Vittu, että vituttaa. Sorry vaan jos joku tuosta loukkaantuu. Kohta ei auta enää muukuin köysi.

-torvelo-

Uskomatonta. :evil: Tuohonhan ei voi tyytyä, toivottavasti saat oikeusaputoimistosta tai muualta apua tuohon taisteluun. Voimia!
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja torvelo » 17 Helmi 2011, 20:57

kiitos tupla D :!:
torvelo

ViestiKirjoittaja SannaS » 17 Helmi 2011, 23:34

Voimia täältäkin taistoon, älä luovuta! Uskon todella että vituttaa, ihan suoraan ja suomeksi. On toi kyllä epäoikeudenmukaista, ja ihan rikollista :evil:
SannaS
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

EdellinenSeuraava

Paluu Käyttäjäesittely