Fedjan tarinaa

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Syys 2009, 00:01

Mä luulen, et johtui kaikki siitä, että vamma oli niin tuore ja niska käytännössä "irti". Tuliko sulle Fedja Treen fyssarin käsittelyssä toi sama tunne, että kallossa alkoi tapahtua jotain? Vai ymmärsinkö oikein, että pidät sitä hyvänä juttuna?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Syys 2009, 20:25

tahdonvoimaa kirjoitti:Mä luulen, et johtui kaikki siitä, että vamma oli niin tuore ja niska käytännössä "irti". Tuliko sulle Fedja Treen fyssarin käsittelyssä toi sama tunne, että kallossa alkoi tapahtua jotain? Vai ymmärsinkö oikein, että pidät sitä hyvänä juttuna?

Hyvä juttuhan se on, että siellä tapahtuu jotain. Luuleen vaan, että tuo taajuusimpulssin kautta vois saada voimakkaamman vaikutuksen tiettyihin osiin, koska keho lähtee tällöin tekemään pumppaavaa liikkettä itse aika voimallisesti. Tää on nyt vaan mutu.

Ei mulle samaa tunnetta tule fyssarin käsittelyssä. Siinä enimmäkseen koko ajan tuntee kuinka järkyttävä kiristys on koko ajan fyssarin näppien alla/päällä kallon sisällä kalvoissa.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Syys 2009, 21:44

Ja niin se Marco Kärkkäinenkin selitti, että tuolilla saa vaikutuksen solutasolle asti suoraan... Aukesko sulla koskaan kalvot CST-hoidon aikana? Eli tunsitko, kuinka ne vapautti itsensä, vai onkohan ne niin jakissa, että vaatii tosi paljon pidemmän ajan ja hoitoja...?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Syys 2009, 21:54

En kyllä tuntenut että olisi vapautunut kalvot hoidossa. On niin jankissa. Siellä on joku tosi laaja ja iso alue syvällä, johon painaa koko hoidon aikana ja joka ei ole koskaan "vapautunut". 2004 kun kävin CST:ssä, vaikutukset tosin oli huomattavasti suuremmat hoidon jälkeen kuin nykyään. Nytkin vaikuttaa hoito toisinaan, muttei aina. Esim. Tampereella yhden kerran jälkeen 15min seisallaan olo oli hieman helpompaa.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 11 Loka 2009, 09:16

Homeopaattista hoitoa on nyt takana 2 kuukautta. Tulehdustilat ovat vähentyneet. Suolisto sen sijaan meni ihan kamalaksi, kunnes hellitti toissa sunnuntaina, kun vaihdoin päivällä otettavan homeopaattisen valmisteen. Oli kovat jatkuvat kivut suolistossa. Kivut levisi rintarankaan, käteen ja kurkkuun. Jatkuva kuristava tunne siis.

Kuuri ennen 30.9
- Aconitum SP1 20 tippaa aamulla, Rhus toxicodendron päivällä 7 helmeä, Agaricus illalla 20 tippaa
- Olin Agaricuksen vaihtanut jo aiemmin Fu7 valmisteeseen, jossa on Nux Vomicaa (pitäisi auttaa ummetukseen), mutta siitä ei ollut apua
30.9. 2009 jälkeen
- Aconitum aamulla
- Mercurius solublisi D-30 päivällä 7 helmeä
* tällä nyt ilmeisesti oli sitten merkittävä vaikutus
- Fu 7 illalla

Tuon sunnuntain jälkeen vatsa on toiminut joka aamu. Tilanne ei edelleenkään ole hyvä, mutta vähän laajemmin olen pystynyt syömään kuin aiemmin. Tosin välillä on jalka-/käsi-/posket-/huuliturvotusta, etenkin aamuisin. Sitten on välillä alkanut kramppaamaan pallean kohdalta tosissaan. Saatto kyllä johtua minun raakanaurisinnostuksesta, koska sen jätettyäni vähemmälle, ei ole niin pahoja ylävatsajuttuja.

Nyt on uutena tullut lähes jatkuva lievä pahoinvointi. Aamulla pahin. Tämä liittyy jotenkin niskaan, kun sekin on ollut erilainen. + suolistoon kanssa.

No katsotaan miten etenee tämä asia.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pandora » 11 Loka 2009, 21:39

Hmm. aamupahoinvointia? Onko tuo pahoinvointi sellaista omituista kuvotusta ja liittyykö siihen samalla lievää heikotusta?

Minulla on sellaisia tuntemuksia aina välillä hoitojen jälkeen ja huonoina päivinä. En ole oikein varma onko kuvotus ja pahoinvointi hyvä vai huono merkki.
Pandora
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Loka 2009, 19:48

Kuvotusta. On tuota muulloinkin kuin aamuisin. Joskus on heikotusta kanssa, mutta ei aina.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Loka 2009, 22:44

Mulla tulee kans, jos yläniska väsähtää. Välil kuvottaa ni paljon, et tekis mieli työntää sormet kurkkuun vaan. Mut mul menee levolla ohi. Heikotuksen aikaan saa kans pidellä seinistä kii, ku on ni epävarman hontelo olo...
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja sonette » 18 Loka 2009, 21:39

fedja kirjoitti:Kuvotusta. On tuota muulloinkin kuin aamuisin. Joskus on heikotusta kanssa, mutta ei aina.

Laitoin sinulle yksityis viestin
sonette
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 21 Loka 2009, 21:27

Ei ihan taida sisäelimet pelittää, kun maksa-arvot olivat kaikki koholla. Alat yli 120, kun sen yläraja on 40 tai 50 seutuvilla. Muuta syytä tuohon en tiedä, kun valkosipulikuurin viime viikon alussa. Se voi kuonat laittaa liikenteeseen. Keskiviikkona oli jalat kyllä niin kipeät, ettei koskaan ole ollut. Ja jos kuonat lähtee liikenteeseen + maksa ei toimi kunnolla, niin on tuollainen kuuri kyllä melkoinen kuormitus maksalle. Toinen mahdollinen syy on Detox tee, jota olen juonut n. 1 kuppi / päivässä.

Tai kyllä terve maksa olisi nuo yllä olevat kestänyt, mutta ei tämä minun maksa. Olen pikku hiljaa tullut siihen tulokseen, että tämä minun ummetus on vain osaksi vammaperäistä, siinä on mukana jotain muutakin. Epäilen, että jostakin syystä sisäelimet eivät toimi niin kuin pitäisi ja ummetuksen syy tulee jo alkupäästä ruoansulatusjärjestelmää. Pitää yrittää hoitaa maksaa ja muita sisäelimiä rakkaudella ja huolella. Syöttää niille ravitsevaa ja sopivaa ravintoa, sekä silitellä niitä päivittäin ü.

Väliin niin huolestuttaa ja pelottaa tää oma terveys. Ja se, että mistä ihmeestä minä löydän sen oven, josta homma tosissaan lähtee meneen parempaan suuntaan. Kumpa vain pystyisi olemaan huolestumatta ja pelkäämättä, kun se vaan kuluttaa voimavaroja lisää.

Huomenna on uudet labrat. Uskon, että maksa-arvot ovat tulleet alaspäin jo. Toivotaan ainakin niin.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 21 Loka 2009, 21:42

No, eipä valtavan hyvältä kuulosta. :? Toivotaan, että lähtee tilanne korjaantumaan... :o :)
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 21 Loka 2009, 21:57

No voe helevata. Onko nuo aiemmin olleet korkealla? Ja oot oikeessa, vaikuttaa taatusti Detox-teet ja pienemmätkin 'sairaaseen' maksaan... Joo, sen kun keksis, miten tässä tilas vois olla stressaamatta. Välillä on varma, että mä vaan kuolen pois joku päivä syystä X, ku mikään osa kehoa ei toimi, niinku pitäis. :( Se oiskin helpotus ittelleen, kun koko kroppa on yks romukasa jo alle kolmekybäsenä. Mut sit ois kärsinyt ja kuntouttanut itteensä täysin turhaan.
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja Pandora » 22 Loka 2009, 10:41

Kuullostaapa todella huolestuttavalta. Pääsitkö tutkimuksiin vai pitääkö ne sinua nyt seurannassa. Minä ehkä lopettaisin nyt tuon valkosipuli- ja detoxkuurin ihan varmuuden vuoksi ja soittaisin homeopaatille arvoista. Sitäkin lääkitystä tulisi mielestäni tarkistaa. Homeopaattisetkin valmisteet voivat rasittaa maksaa liikaa.

Voi kun jotenkin osaisin auttaa, sen tiedän, että Kiinalaisen lääketieteen ravinto-opin mukaan on ruoka-aineita, jotka vahvistavat maksaa, mutta se pitäisi varmistaa ihan asiantuntijalta.

Voimia!
Pandora
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 22 Loka 2009, 17:35

Joo, kyllä mää detoxit lopetin ü ja valkosipulikuuri (2.5pv) oli niin rankka, että sitä en tee, ennenkuin ruoansultatuselimistö toimii paremmin. Join detoxia n. 1 kuppi päivässä, kun se oli niin hyvää. Tuntuis vaan, ettei tuollainen määrä pitäisi haitata ainakaan normitilanteessa.

Mulla on puolentoista viikon päästä homeopaatti. Yhden kerran jo soitin sille, mutta peruin sitten, kun olo vähän koheni.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Loka 2009, 10:06

Oli laskenut jo ALAT 70:een eli ilmeisesti valkosipulin tekosia oli tämä piikki ainakin osittain.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Käyttäjäesittely