Nanin täydennetty tarina

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Fedja..

ViestiKirjoittaja Nani » 08 Maalis 2009, 21:59

... musta tuntuu että toi pehmeä kaulatuki/kauluri - ketju puhuu samasta asiasta kuin Santsin kauluri. Niitähän on eri nimillä noita suht' samanlaisia pehmeitä tukia.
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Kyllä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Maalis 2009, 23:07

Semmonen ihan peruspehmeä, tarrakiinnitteinen, ulkomatsku yleensä lycra, akryyli, viskoosi tai puuvillatrikoo, ja sit sisällä polyesteri-vaahto'muovia'. Joissain on leualle syvennys, toisissa ei. Pitäis päästä eroon tosta, mutta ei vielä pysty, kun ei kanna alaranka. Tietty vois vaihteeksi teipata rintarangan, niin yläniska sais harjoitusta.

Totta. :)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Nani: onneksi olkoon!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Maalis 2009, 23:10

Olet siirtynyt varsin nopeasti 'kiivas niskoittelija' -kategoriaan. ;) Mitäs pidät DD:n askartelemista kiraffeista? Musta ne on suloisia.

Käytkö Nani siellä Ortonilla CST:ssä vaiko jossain muualla?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Re: Nani: onneksi olkoon!

ViestiKirjoittaja Nani » 08 Maalis 2009, 23:23

tahdonvoimaa kirjoitti:Olet siirtynyt varsin nopeasti 'kiivas niskoittelija' -kategoriaan. ;) Mitäs pidät DD:n askartelemista kiraffeista? Musta ne on suloisia.

Käytkö Nani siellä Ortonilla CST:ssä vaiko jossain muualla?

Jaahas, olen tainnut siis saada ylennyksen ;-)

Käyn CSTssä täällä kotiseudulla, naapurikaupungissa. Asun Kotkassa ja täälläpäin ainoa CST-terapeutti on Haminassa eli sinne ajan siis rentoutumaan. Ei mene moottoritietä kuin 15-20 minuuttia, eli ei hullumpi matka. Mulla on KYKSin maksusitoumus siihenkin, kun se on Ortonin lähetteellä, joten ei jää sekään maksamaan kuin 9 euroa/kerta.

Ekan kerran sain CSTtä Ortonissa ja se oli ihanaa... olo oli kuin talon katolla keväällä, kun lumimassa liukuu pois päältä painamasta :)
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 08 Maalis 2009, 23:24

Joo ja noi kirahavit on ihania, todella hyvä idea -sopii aiheeseen... toi ylänurkan kuva on loistava!
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Mä oon niin kade

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 09 Maalis 2009, 00:38

Tosta maksusitoutmuksesta. ;) No, jos voitan Vakuutusoikeudessa(eli en;), niin sitten Pohjola 3200 euron fysioterapialaskun. No, makselen vaikka tonnin kerta, jos sillä paranen... Mut aika hyvin tipuin kanssa poissa kaikista tukijärjestelmistä, kun työtapaturma ei ollutkaan työtapaturma ja korvasivat kaiken henkilökohtaisesta matkatapaturmavakuutuksesta, mikä EI korvaa fyssareita, eikä mm. B-lausuntoja tai muutakaan erikoista. Ihan sama. En jaksa enää voivotella!

Kun oon terve, aloitan nämä suunnittelemani tempaukset Kelaa ja Pohjolaa kohtaan, ja sitten vakuutukset Pohjolasta vittuun ja en ajattelekaan koko lafkaa. ;)
tahdonvoimaa

Re: Mä oon niin kade

ViestiKirjoittaja Nani » 09 Maalis 2009, 09:35

tahdonvoimaa kirjoitti:Tosta maksusitoutmuksesta. ;) No, jos voitan Vakuutusoikeudessa(eli en;), niin sitten Pohjola 3200 euron fysioterapialaskun. No, makselen vaikka tonnin kerta, jos sillä paranen... Mut aika hyvin tipuin kanssa poissa kaikista tukijärjestelmistä, kun työtapaturma ei ollutkaan työtapaturma ja korvasivat kaiken henkilökohtaisesta matkatapaturmavakuutuksesta, mikä EI korvaa fyssareita, eikä mm. B-lausuntoja tai muutakaan erikoista. Ihan sama. En jaksa enää voivotella!

Kun oon terve, aloitan nämä suunnittelemani tempaukset Kelaa ja Pohjolaa kohtaan, ja sitten vakuutukset Pohjolasta vittuun ja en ajattelekaan koko lafkaa. ;)

Onnea vaan matkaan sitten, voittamiseen tai taisteluun!
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Vointeja?

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 29 Elo 2009, 16:13

Mitenkäs Nani voi? Onko Ortonin tekeleestä ollut vielä merkittävää apua? Mihinkään suuntaan niskat on mennyt? Toivottavasti parempaan kaikin puolin! =)
tahdonvoimaa

Moi!

ViestiKirjoittaja Nani » 30 Elo 2009, 09:43

Moi Tahdonvoimaa ja muutkin!

Kiitos kysymästä, olen voinut kohtalaisen hyvin. Ortonissa tehty panta rentouttaa hyvin ja kuuden viikon kesäloma + pakkoloma teki hyvää :)

Olen potenut huonoa omaatuntoa siitä, etten ole ehtint tulla tänne kirjoittelemaan ja lukemaan kuulumisianne... Sain kesäkuussa sen ylennyksen ja sen myötä tulleet uudet vastuut on vienyt kaiken aikani (ja voimani) töissä, ei ehdi edes Iltalehteä lukaisemaan. Kotona en liiemmin jaksa koneella enää istua, kun töissä töllötän ruutua sen 8 tuntia.

Mutta tekosyitähän nuo on... en vain ole saanut aikaiseksi.

Mitä sulle kuuluu Tahdonvoimaa, miten voit?

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Moikka!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 30 Elo 2009, 12:42

Tekosyitä tai ei, niin kiva kun kirjoittelit voinnistasi! Hyvä kuulla, että olo kohtalainen, eikä ainakaan karmea. Meillä puoli voittoa jo sekin. ;) Onneksi olkoon ylennyksen johdosta! Todella upea homma, että se ratkesi eduksesi. Toivotaan, että niska pysyy menossa mukana jatkossakin, vaikka koneella istumista ja vastuuta varmasti riittää!

Mitäpä tässä. Pikkuhiljaa alkaa työ tuottaa tulosta. Ekat kertaa about 7 vuoteen pintalihakset ei ole jännittynyt ja syvätkin toimii jo toisinaan. ;) Metka tunne! Ryhtikin on ihan eri luokkaa kuin vielä 1,5 vuotta sitten. Onneks kivut ja hermovaivat on kanssa hellittänyt. Ylirasituspiikin aikaan ne toisinaan vaivaa vielä. Mutta pitkä tie on siihen, että ranka toimii normaalisti ja kestää jokapäiväisen rasituksen 24/7. Rasituskestävyys on vielä 50 %:n luokkaa, eli pitkään ei pysty seisoon/käveleen. Istuminen alkaa jo sujua, kun ei siinä enää huimaa.

Onneksi saan ens viikolla uuden kämpän ja uimahalli on 4 kilsan päässä siitä. Sitten kuntoutuminen nopeutuu taas merkittävästi, kun pääsee pihasta pihaan autolla polskimaan. Jouluksi tähtään kuntoon, mutta saas nähdä nyt sitte! ;)

Mukavaa sunnuntaita Nanille, ja muillekin!
tahdonvoimaa

Edellinen

Paluu Käyttäjäesittely