Manskun elämää

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

Manskun elämää

ViestiKirjoittaja Mansku » 23 Helmi 2009, 14:17

Kerkesin tuonne toiseen topikkiin jo lyhykäisesti kertoilemaan omista taustoistani, mutta tässä nyt "hieman" avaavammin:

Vuonna 2006 etelän reissulla, 500m ennen lentokenttää ja kotimatkaa taksimme perään ajoi auto. Tunsin heti että nyt ei hyvä heilunut. Taksikuski kyseli hädissään viedäänkö lääkäriin mutten tietenkään sokissa ymmärtänyt muuta kuin että koti-Suomeen ja pian. Siellä tiesin pääseväni parhaaseen hoitoon. Lennon aikana vasen käsi alkoi puutumaan ja laskeuduttuamme ajoimme suoraan Jorviin. Yläselän nikamat aristivat lääkärin niitä kokeillessa ja röntgenkuvista ei löytynyt mitään kummallista. Kipulääkettä ja kotiin. Muutamaan otteeseen tämän jälkeen kävin yleislääkärillä, jotka ei muuta osanneet sanoa kuin "ota Buranaa, niska voi olla kipeä puoli vuottakin kolarin jälkeen". Pari kuukautta kipuiltuani paloi hihat ja soitin vakuutusyhtiöön saanko luvan mennä erikoislääkärille.

Ortopedi otti uudet röntgenit, joissa ei edelleenkään mitään. Lähetti Fysiatrille joka olikin ensimmäinen joka todella ymmärsi asian päälle ja epäili TOS-oireyhtymää (Thoratic Outlet Syndrome). Tämän vuoksi laittoi lähetteen Ortoniin ja sanoi toivovansa todella että saisin sinne ajan. Pääsinkin (Luojan kiitos) suoraan Lindgrenille, joka on Suomen johtava TOS-tutkija. Ko. lääkärille ei kuulemma varsinaisesti voinut varata aikaa vastaanotolle, vaan hän itse valitsi potilaansa. Lindgrenin ei tarvinnut kuin hetki tutkia kunnes totesi että olen aivan selkeä TOS-tapaus. Lähdettiin hakemaan KELAlta kuntoutusta, mutta hylsy tuli koska näyttö oli kuulemma liian heikkoa. Lindgren määräsi kaularangan magneettiin (jonka onneksi vakuutus korvasi), josta sitten löydöksenä: niskan tukirakenteet venyttyneet, 1-2 nikamat eivät pysy paikoillaan sekä päätä vasemmalle kääntäessä ydin ahtautuu. Näillä tuloksilla saatiinkin sitten yksilökuntoutuspäätös joka toteutui Ortonissa kesällä 2008. Kuntoutuksessa pääsi vähän paremmin perille esim. hengityksen ahdistumisesta (johtuu niskasta), kummankin käden hermovaurioista (vasemmassa toinen päähermoista ja oikeassa kummatkin vahingoittuneet). Erilaisia hoitomuotoja kokeiltiin ja OMT:lta sain hyvän kikkaskonstin millä saan "kivettyneet" kaulalihakset rennoiksi. Yksi parhaista jutuista oli psykologin rentoutukset ja että sai pariviikkoa keskittyä vain oman hyvinvoinnin parantamiseen.

Kuntoutusta edeltävänä keväänä oli alkanut ilmetä jalkaoireinä ns. pientä kävelyn puuroutumista ja jalkojen nopeaa väsymistä. Säikähdin tätä tietysti ihan hulluna, mutta oireet on saatu tasoitettua osteopaatin avulla. Ko. tyyppi on muutenkin aivan mahtava, enkä tiedä mitä tekisin ilman häntä. Järjestää aina ajan mahdollisimman pian jos soitan ja sanon että nyt on heikossa kunnossa. Olenkin aina naureskellut että tulen olemaan hänelle varma tulonlähde :D

Nyt sitten viime marraskuussa lähdettiin Jenkkien reissulle ja jännitin matkaa muutenkin, niin eikös sitten alkanut jo tunnin päästä lennolla jalat oirehtimaan niin että luulin jo tulpan iskeneen. Nillkoja kiristi ja tuntui samalla että turvotti, välillä jopa niin että tuntui kuin pohje räjähtäisi. Asperiini auttoi pikkuisen. Lento meni sitten stepatessa ja nilkkoja pyöritellessä lähestulkoon koko 19 tuntia. Perillä huomasin että vasempaan jalkaan oli ilmestynyt 3 isoa mustelmaa. Tästä tietysti epäilin tulppariskiä entistä enemmän, vaikka lentosukat olikin jalassa koko ajan. Reissun aikana oireita oli ajoittain ja kotimatka oli onneksi vähän helpompi kun otin asperiinia jo alle lähtiessä. Suomessa sitten lääkäri otti tulppatestit joissa ei ollut mitään. Ihmetteli tietysti oireita ja arveli johtuvan piriformiksesta, koska takapuoleni oli todella kipeä iskiaksen seudulta. Lähete jälleen Fysiatrille, joka sitten taas laittoi neurokirurgille. Neuro katseli magneettikuvia ja totesi ettei varsinaisia ahtaumia ole ja laittoi rintarangan magneettiin. Niissä kävin pari viikkoa sitten, tulokset normaalit.

Viimeisen viikon aikana uusina oireina erityisesti oikeaan jalkaan on tullut omituinen kuumotus, tuntuu kuin menisi kuuma aalto edestakaisin pohkeen puolivälin ja nilkan luona. Osteopaattikin tätä ihmetteli ja sanoi että ytimessä on oltava muutakin häikkää kuin vain vasemmalle päätä kääntäessä. Samaa olen itsekin ihmetellyt. Jostain kumman syystä lantio on alkanut häikätä (tosin takapuolen puutumista ollut aiemminkin) ja takapuolen lihakset on todella kireänä, kuten myös pohkeet. Näitä olen koittanut venytellä. Odottelen tässä nyt jälleen lindgrenille aikaa pysyvän haitan arviota varten, jotta saisin vakuutuksesta korvausta. Toivottavasti saan, koska sen avulla voisin käydä myös akupunktiossa ja vaikuttaa sitäkautta hermo-oireisiin.

Oireisto on tosiaan minullakin ollut mitä monimuotoisempi ja siksi haluaisin saada selville mitä kaikkea kropassa todellisuudessa on nyt vialla ettei tarvitsisi kaikista omituisista uusista jutuista ravata lääkäriin tulpan, tms. pelossa. Joku olikin hyvin kuvaillut oirelistaa tuolla toisessa topikissa, joista itselläni vallalla eniten mm.

- Jalkaoireet
- Niska - ja selkäkivut
- Kova päänsärky silloin kun nikamat on vinksallaan (jonka taikanäppiosteopaatti ostaa laittaa paikoilleen ilman että edes mitenkään manipuloisi niskaa!)
- Hengenahdistukset
- Raajojen puutuminen (kädet ja jalat)
- Muisti pätkii enemmän kuin tarpeeksi
- Kehon asentojen hahmottaminen hieman hukassa
- Hermosäryt
- Nielemisvaikeudet
- Ajoittain "sivulle kaatumisen tunne" / huimaus
- Tapaturmaherkkyys, kopsin päätäni joka paikkaan (vaikkei saisi ja tämä ahdistaa), liukastelen, kolhin käsiä ja jalkoja > mustelmaherkkyys.
- Aiemmin, nykyään harvemmin, kylkeni ns. kramppasi erityisesti öisin. Johtuen ilmeisesti turvavyön kiristyksestä kolarihetkellä.

..lista voisi jatkua pitkältikin, mutta tietänette niistä suurimman osan ilman mainintaakin.

Tässäpä nyt tätä tarinaa sitten olikin :D Kiitos jos jaksoitte lukea.
Olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla ollut tuota uusinta oirettani, eli lämpöaaltoilua jalassa..?
"Menneelle et voi enää mitään, keskity siis tähän päivään ja tulevaan, niihin voit vaikuttaa ja tehdä jokaisesta päivästä paremman."
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Helmi 2009, 14:41

Moi! Jätän oireiden kommentoinnin noille muille, joilla on niistä omaa kokemusta. Haluaisin kuitenkin kuulla ehdottomasti lisää tosta taikanäppiosteopaatista! Ja jos kerran on noin hyvä, niin laita vaikka nimi ja yhteystiedot näkyville, siitä voi olla hyötyä muillekin sairastajille...
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mansku » 23 Helmi 2009, 15:19

DirtyDeeds kirjoitti:Moi! Jätän oireiden kommentoinnin noille muille, joilla on niistä omaa kokemusta. Haluaisin kuitenkin kuulla ehdottomasti lisää tosta taikanäppiosteopaatista! Ja jos kerran on noin hyvä, niin laita vaikka nimi ja yhteystiedot näkyville, siitä voi olla hyötyä muillekin sairastajille...

Tosiaan, semmoinen kaveri kuin Harri Paasonen / osteopaatti ja urheiluhieroja. http://www.020300200.com/yritykset/809529/Tmi.Harri+Paasonen/

Erittäin hyvä tyyppi, toimii kehoa kunnioittaen ja ei tee mitään väkisin ja miettii kunnolla mistä mikäkin johtuu. Helsingissä Postitalossa olevassa lääkärikeskuksessa ottaa vastaan ja toimii siis itsenäisenä yrittäjänä. Luultavasti kysyy kun soittaa että mistä sait hänen tietonsa :D niin ainakin mulle kävi. (sanokaa että Hannalta, älkää netistä). Meillä kun tuppaa olemaan muitakin kaveripiirissä jotka käy hänellä. Höyhentää varmaan mut tästä hyvästä kun näin julkisesti huutelen, mut toisaalta jos siitä on hyötyä kaikille osapuolille, niin ei muuta kuin anti mennä vaan! Kunhan vaan muistatte jättää mullekin aikoja vapaaksi ;)

Yksi erittäin hyvä apukeino itselläni erityisesti hermosärkyihin, vatsavaivoihin ja allergioihin on ollut homeopatia. Tiedän että monet pitää huuhaana, mutta itse olen todennut että jos auttaa eikä tuo sivuvaikutuksia, se ei voi olla huono juttu. Totesin Aconitumin avun mm. Ortonissa ekan kuntoutuspäivän jälkeen kun oli väännelty / käännelty ja nukkumaan mennessä särki aivan järjettömästi joka paikkaa. Särkylääkkeet ei tehonneet ja pyörin kolmeen asti valveilla kunnes otin ko. homeopaattista lääkettä, niin viisi minuuttia ja meikäläinen nukkui kuin tukki. Ei tietoakaan hermosäryistä edes aamulla! =)

Harmittavaa vaan katsoa vierestä kun monet tutut painivat mitä pahimpien oireiden kanssa ja lisäävät kipu / allergialääkityksiä aina vaan enemmän ja enemmän. Sitten vasta ns. viimeisenä vaihtoehtona haetaan apua luontaispuolelta, kun olisi vuosia jo voinut voida paremmin. Mutta, ihmiset on erilaisia ja toki on muitakin keinoja (joista toivottavasti on apua). Kukin tavallaan ja sitä täytyy kunnioittaa.

Nimim."en käytä kipulääkkeitä oikeastaan ollenkaan vaikka oireita löytyy enemmän kuin tarpeeksi". ;)
"Menneelle et voi enää mitään, keskity siis tähän päivään ja tulevaan, niihin voit vaikuttaa ja tehdä jokaisesta päivästä paremman."
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Tere Mansku!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Helmi 2009, 15:57

Johan oli tuttua tarinaa sinullakin! Niin tuttua... ikävä kyllä. Kyllä nuo kuumotukset ja kaikki jalkaoireet kuulostaa niin tutuilta. Sieltähän ne koko kehon ydin kaapelit tulee kaikki niskasta ja itselläni oireita oli aluksi myös päästä jalkoihin.

Herkkä hermosto kun on, niin se toimii vähän miten päin vaan. Itselläni kuumottaa milloin mitäkin. Joskus niskaa, joskus jalkoja, selkää, poskia yms. Fysiatrin mukaan ei vaarallista ja johtuu herkistyneestä hermostosta. No, vastapainoksi sille usein on myös kylmä. ;) Silloin tietää, että hermokudos on menossa jumiin, kun alka palella. Aikamoista settiä. Mut on kuvattu ja tutkittu päästä ja varpaisiin, eikä elimellistä ole havaittu. Näin ollen kaikki tulee vaan hermoston tasolta - ainakin mulla!
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Oireista

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Helmi 2009, 16:12

Piti vielä sanoa, etä jossei sydän pysähdy tai hengitys lakkoile, niin itse en lähde lääkäriin. Kun hermosto on saanut sätkyn, niin kaikki oireet on mahdollisia... ;) Mutta se on tietty jokaisen oma asia, kuinka paljon uskoo siihen, että mitkä oireet tulee niskavammasta/keskushermostoshokista ja mitkä ei. Toistaiseksi olen hengissä, vaikka oon nyt 6 vuotta pitänyt mitä oudoimpia oireita. ;)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Helmi 2009, 16:30

Mansku kirjoitti:Tosiaan, semmoinen kaveri kuin Harri Paasonen / osteopaatti ja urheiluhieroja. http://www.020300200.com/yritykset/809529/Tmi.Harri+Paasonen/

Erittäin hyvä tyyppi, toimii kehoa kunnioittaen ja ei tee mitään väkisin ja miettii kunnolla mistä mikäkin johtuu. Helsingissä Postitalossa olevassa lääkärikeskuksessa ottaa vastaan ja toimii siis itsenäisenä yrittäjänä. Luultavasti kysyy kun soittaa että mistä sait hänen tietonsa :D niin ainakin mulle kävi. (sanokaa että Hannalta, älkää netistä). Meillä kun tuppaa olemaan muitakin kaveripiirissä jotka käy hänellä. Höyhentää varmaan mut tästä hyvästä kun näin julkisesti huutelen, mut toisaalta jos siitä on hyötyä kaikille osapuolille, niin ei muuta kuin anti mennä vaan! Kunhan vaan muistatte jättää mullekin aikoja vapaaksi ;)

Jos pelkäät, että ajat loppuu kesken, niin laitetaan tähän vinkiksi toinenkin hyvä osteopaatti pääkaupunkiseudulta eli:

http://www.kolumbus.fi/juha.kairenius/index.htm

Tällä kaverilla aikoinani kävin ja pätevä kaveri, sekä fysioterapeutti että klassinen osteopaatti. Mulla tosin ei ole retkahdusvammaa, niin en tiedä hänen pätevyyttään siinä. Tuolta hänen sivuiltaan kuitenkin huomasin, että kaveri on opiskellut myöhemmin sekä neuraalikudosjuttuja että kraniaaliosteopatiaa. Ja kraniaaliosteopatia ja sen johdannaisethan ovat yleensä retkahdusvammaisille hyviä hoitoja. Joten tämä Kaireniuksen Juha vois olla hyvä "retkahtaneillekin"... :wink:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Oireista

ViestiKirjoittaja Mansku » 23 Helmi 2009, 21:36

tahdonvoimaa kirjoitti:Piti vielä sanoa, etä jossei sydän pysähdy tai hengitys lakkoile, niin itse en lähde lääkäriin. Kun hermosto on saanut sätkyn, niin kaikki oireet on mahdollisia... ;) Mutta se on tietty jokaisen oma asia, kuinka paljon uskoo siihen, että mitkä oireet tulee niskavammasta/keskushermostoshokista ja mitkä ei. Toistaiseksi olen hengissä, vaikka oon nyt 6 vuotta pitänyt mitä oudoimpia oireita. ;)

Kuulostaa varmasti hirveältä kun sanon että ihanaa kuulla että muillakin on vastaavia oireita :D ymmärrät varmasti mitä tarkoitan. Kamaliahan nää on ja olisin ikionnellinen kun pääsisin niistä eroon, mutta hyvä tietää että myös nuo kuumoittelut kuuluvat tosiaan hermosto-oireiluun. Sitä vaan aina säikähtää kun tulee joku uusi ja outo oire eikä ole ketään keneltä kysyisi neuvoa. Normilääkärit kun eivät tunnu ymmärtävän asiasta hölkäsen pöläystä ja erikoislääkärille meno vaatii reippahasti rahaa ja aikaa ei välttämättä saa kovin nopeasti. Ehkä näihin alkaa pikkuhiljaa tottumaan ja olemaan säikähtelemättä pienistä. Selkä- ja niskakivut on jo ihan peruskauraa ja erilaisista oireista tietää jo melkein suoraan mitä milloinkin on puristuksissa. Jalat vaan on jotenkin niin arka alue että toivoisi niiden saavan toimia kunnolla.

Yhden asian olen päättänyt: jos saan vakuutuksesta korvauksia niin pyrin hoidattamaan itseni mahdollisimman hyvään kuntoon akupunktion ja osteopatian avulla niin että tulevat vuodet olisivat kivuttomampia :) luotan niihin keinoihin, koska jo pelkästään osteopatialla on tullut hyviä tuloksia.
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Mansku » 23 Helmi 2009, 21:41

DirtyDeeds kirjoitti:Jos pelkäät, että ajat loppuu kesken, niin laitetaan tähän vinkiksi toinenkin hyvä osteopaatti pääkaupunkiseudulta eli:

http://www.kolumbus.fi/juha.kairenius/index.htm

Tällä kaverilla aikoinani kävin ja pätevä kaveri, sekä fysioterapeutti että klassinen osteopaatti. Mulla tosin ei ole retkahdusvammaa, niin en tiedä hänen pätevyyttään siinä. Tuolta hänen sivuiltaan kuitenkin huomasin, että kaveri on opiskellut myöhemmin sekä neuraalikudosjuttuja että kraniaaliosteopatiaa. Ja kraniaaliosteopatia ja sen johdannaisethan ovat yleensä retkahdusvammaisille hyviä hoitoja. Joten tämä Kaireniuksen Juha vois olla hyvä "retkahtaneillekin"... :wink:

Tästä tyypistä on tainnut harrikin joskus mainita. Hyvä olla toinenkin vaihtoehto kun meinasi tulla viime viikolla paniikki hänen ollessa sairaana ja itse olin järkyttävän jumissa. Kävin sitten karseella hinnalla aika arvalla kampissa yhdellä osteopaatilla, eikä kyllä ollut ihan sen rahan arvoinen. Kyllä taas osasi sen jälkeen arvostaa "omaa" osteopaattia entistäkin enemmän.

Harri tekee myös nimenomaan tuota kraniaaliosteopatiaa, olen kokenut erittäin hyväksi näin "retkahtaneena". ;)
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Helmi 2009, 22:14

Mansku kirjoitti:Kuulostaa varmasti hirveältä kun sanon että ihanaa kuulla että muillakin on vastaavia oireita :D Yhden asian olen päättänyt: jos saan vakuutuksesta korvauksia niin pyrin hoidattamaan itseni mahdollisimman hyvään kuntoon akupunktion ja osteopatian avulla niin että tulevat vuodet olisivat kivuttomampia :) luotan niihin keinoihin, koska jo pelkästään osteopatialla on tullut hyviä tuloksia.

Tiedän varsin hyvin, mitä tarkoitat!! On niin paljon kivempi edes sairastaa niin, että tietää omituisten oireiden olevan "normaaleja", jos kerta on pakko sairastaa. ja juu, itsekin olen kuntoutunut craniosacraaliterapialla + itse retkahdusvammasta kuntoutuneen fyssarin herkissä näpeissä ja suorasukaisessa ohjauksessa. Kipukynnyslääkkeitä syön vain siksi, kun mulla on niin herkkä hermosto, etten pysty teken mitään, jollei kalvoja pidetä rauhallisena... Ja niitäkin useimmiten minimiannoksen.

Ja joo, kyllä ne jalatkin alkaa toimia sitten, kun niska toimii. :) Mulla ainakin niskan kuntoutuksen myötä muutkin oireet on alkanut hiljalleen hävitä.Mutta aluksi käsiteltiin kyllä koko kroppaa, mutta nyt on "saatu" jumitussinne, missä sen pitääkin olla - eli päähän, yläniskan takia. Suurin ongelma on pehmytkudosarpi tällä hetkellä. Kiristää niin pirusti niskaa + päätä, kun ei ole päässyt päänsäryn takia altaalle ja ei ole saanut niskaan liikettä... No, ylihuomenna on taas hoito, sitten pääsee taas altaalle!
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja Mansku » 24 Helmi 2009, 15:34

tahdonvoimaa kirjoitti:
Ja joo, kyllä ne jalatkin alkaa toimia sitten, kun niska toimii. :) Mulla ainakin niskan kuntoutuksen myötä muutkin oireet on alkanut hiljalleen hävitä.Mutta aluksi käsiteltiin kyllä koko kroppaa, mutta nyt on "saatu" jumitussinne, missä sen pitääkin olla - eli päähän, yläniskan takia. Suurin ongelma on pehmytkudosarpi tällä hetkellä. Kiristää niin pirusti niskaa + päätä, kun ei ole päässyt päänsäryn takia altaalle ja ei ole saanut niskaan liikettä... No, ylihuomenna on taas hoito, sitten pääsee taas altaalle!

Oon huomannut itse myös tuon saman kun aiemmin tuli kävelyyn hieman "puuroutumisen tunnetta", niin se on rauhoittunut osteopatian avulla. Nyt tosin on noi nilkkojen kiristyksen ja jalkojen kuumotukset tulleet uusimpina, mutta eiköhän nekin taas pikkuhiljaa rauhotu. Ollaan osteopaatin kans puhuttu että lantiokin ois ihan aiheellista kuvata kun sieltä menee kuitenkin alaraajojen hermotukset ja näiden oireiden yhteydessä on ollut myös "äässi kireenä" :D yleislääkäri veikkasi piriformiksen jumitusta..voihan osittain ollakin mut joku muukin siel häikkää. Joko niska tai lantio.

Pitäis itsekin alkaa varmaan uimaan, tms. Jotenkin kuntoutuksessa tunsin sen epämiellyttäväksi niin jaloille kuin niskallekin, mut voishan sitä koittaa uudelleen. :)
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 24 Helmi 2009, 19:03

Mansku kirjoitti:"äässi kireenä"

Tuttu tunne tuo assin kiristys. Se on kun se koko "sukka" venähtää sieltä yläpäästä, niin tulee mitä kummallisimpia oireita koko ytimen alueelle. Itse sain hyvät kokovartalomobilisointiliikkeet fyssariltani.

Kokeileppas tehdä lonkan kiertoja selällään. Eli makaat sängyssä ja taivutat hitaasti lonkkaa (ei polvea, ei nilkkaa!!!) sisään päin esim. 5 x, kolmesti päivässä. Se mobilisoi sitä ytimen alaosaa, mistä ne alaraajojen hermot menee.

Mulla ei kääntynyt ekaan 3 kk:een mihinkään oikea lonkka, joka sai sen pahemman damagen, mutta nyt alkaa jo taipua. Tosin edelleen, kun niska menee vituilleen, alkaa lonkkakin kipuilla. ;) Ihan suora yhteys. Tunnen, kuinka yläniskan nikama jumiutuu ja sit se vetää hiljaa koko kropan jumiin...

Ps. Ja tässäkin muistetathan sen, että kääntö tehdään vaan siihen asti, mihin se menee.
tahdonvoimaa

Osteopaatti, Kamppi

ViestiKirjoittaja fedja » 28 Helmi 2009, 23:35

Mansku kirjoitti:Kävin sitten karseella hinnalla aika arvalla kampissa yhdellä osteopaatilla, eikä kyllä ollut ihan sen rahan arvoinen.

Kiinnostaa, että kuka Kampissa?

Siellä mää olen käynyt yhdellä herkkänäpisellä osteopaatilla. Antaa kraniosakraaliterapian tyylistä hoitoa. Oiskohan sitten kraniosakraalista osteopatiaa. Sukunimi Toivainen. Löytyy Osteopaattiliiton sivuilta.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Osteopaatti, Kamppi

ViestiKirjoittaja Mansku » 03 Maalis 2009, 18:53

fedja kirjoitti:Kiinnostaa, että kuka Kampissa?

Taisi olla joku Suomalainen, tms. nimeltään.
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Kutina ja hämähäkit

ViestiKirjoittaja fedja » 24 Huhti 2009, 22:36

Mansku, mulla on nyt ollut outoa kutinaa olkapäissä ja muuallakin. Kokeilin Melatoniinia. Jätin sen nyt poissa, että jos se siitä tulee. vasempaan olkapäähän nousi oikein palkoja.

Vähän mietitytti, että oisko joku hämähäkki sinne käynyt munimassa ja nyt ne pikkuhämähäkit on siellä heräämässä. :lol:
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Käyttäjäesittely