JaNo74 esittely

Palstan käyttäjät voivat kertoa tarinansa

ViestiKirjoittaja Pandora » 22 Heinä 2009, 19:54

Mitäpä tuohon enää sanoa mitään muuta kuin ei saa naurattaa se tekee kipeää... Minä kiittäisin ja kumartaisin syvään kunnioituksesta, mutta sekään ei onnistu, joten tyydyn vain sanomaan thanks, nuo sanat kyllä allekirjoitan.

Ja sananlaskuihin palaan täälläkin ja totean, että pyynteetön auttaminen palkitsee aina tavalla tai toisella.

Oletteko muuten miettineet, mistä sanonnat ottaa itseään niskasta kiinni tai kantaa murheita harteillaan tulevat. En tiedä, mutta aika osuvilta tuntuu vaikka se onkin täysin irrallaan sairastumisesta eikä liity siihen millään tavalla.
Pandora
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

Ottaa itseään niskasta kiinni

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 22 Heinä 2009, 20:31

Mulla on teoria tolle ottaa itseään niskasta kiinni:
Siis tilanne on selkeästi seuraava. Potilaita on ollut halovestijonossa 100 ja halovest-liivejä vaan 99. Jonon vikalle on sit sanottu tylysti, että "ota ittees niskasta kiinni, se ajaa saman ajan". ;)

Kantaa murheet harteillaan tulee selkeästi siitä, että että on harrastanut varmat päivät -menetelmään luottaen seksiä ilman ehkäisyä ja odottaa yhtäkkiä nelosia. Siinä sit rinnat tietty alkaa roikkua monilitraisen maitolastin takia ja ne valtavat hinkit painaa samalla hartioita kasaan. Siinä sit hyvä ystävä on lohduttanut, että "sinä se kannat kaikki murheet nyt sitten hartioillas". jep!

Tietty muitakin selityksiä voi olla. Sorry jos ny vahingossa nauratin Pandora. Mul taitaa olla tän palstan paskin tai ainaki erikoisin huumorintaju. ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 22 Heinä 2009, 22:03

Jano74 kirjoitti:Nyt alkaa jo olla lähes "syyllinen" olo edes olla näillä sivuilla! Olotilani on oikestaan terve!

Kertakaikkisen hienoa kuulla noin hyviä uutisia. Sinun kokeilun ja hyvien kokemusten johdosta joku muukin voi miettiä Halovest-kokeiluun ryhtymistä. Syyllisyyttä ei kyllä terveydestä tarvitse kokea. Sen suon ilomielin kaikille. Parantuminen tuo toivoa muillekin.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Ja hitto

ViestiKirjoittaja Helli » 22 Heinä 2009, 22:27

tahdonvoimaa kirjoitti:Noi papparaisia... Kortit pois vaan, jossei muista liikennesääntöjä...

Olen samalla tavalla vammautunut kuin jano74, kun papparainen ajoi autoni vasempaan kylkeen. Minullle tuli selkään pirstalemurtuma LI:een. Tämä tapahtui 1989. Minulle laitettiin metalliliivit päälle. Onnekseni olen parantunut siitä hyvin vuosien saatossa . Leikkausta ei voinut ajatellakaan. Hyvä niin. Ikääkään ei silloin ollut vielä hirveästi.

Minusta on hirveätä katsella, kun vanhat ihmiset haahuilevat autoillaan liikenteessä. Myin oman autoni heti pois, kun muutin keskelle kaupunkia. Aikaisemmin oli työmatkani toisesta kaupungista yhteensä 90 km. Olin ajanut itse vuosia, jopa Englannissa vasenta puolta.

Minullekin tuli whiplash-vamma viime syksynä. Nyt hiljakseen oireet vähenemässä.

Hyvää jatkoa sinulle Jaho74 :) :)
Carpe diem
Helli
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 27 Heinä 2009, 17:07

JaNo.

Jos joku on kiinnostunut kokeilemaan Halovestiä, niin miten suosittelet heitä lähestymään asiaan. Mihin ottaa yhteyttä ja miten toimia?

Entä jos se tuntuukin huonolta ja olo on ihan kaamea, kuinka nopeasti kehikon saa pois?
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Jano74 » 27 Heinä 2009, 22:26

No kannattaa kysellä ainakin Turun Mehiläisestä, Jyrki Heinäseltä.

Häneltä minä sain avun, ja mies on minun idolini ;)

Tuota häkkyräähän ei saa itse pois. Eli jos laite alkaakin kauhistuttamaan, ja lääkäri/ortopedi on lähellä, niin viidessä minuutissa halovestin saa pois.

Itselleni, sekä eräälle ruotsalaiselle "kolleegallemme" ainakin halovest toi heti helpotuksen, ja kun kalloruuvien puudutuskin on heti alussa vielä päällä, niin olo on halovestin asennuksen jälkeen taivaallinen!

Muutama tunti asennuksen jälkeen alkoi piikit "jomottamaan" ja sitä kesti 3-4 päivää mutta sen jälkeen laitetta tuskin huomaa... Buranalla selvittiin ensimmäisistä päivistä.
Niskavaivoja jo vuodesta 1997!
Jano74
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Halovest

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Elo 2009, 14:53

Jano74 kirjoitti:No kannattaa kysellä ainakin Turun Mehiläisestä, Jyrki Heinäseltä.

Itselleni, sekä eräälle ruotsalaiselle "kolleegallemme" ainakin halovest toi heti helpotuksen, ja kun kalloruuvien puudutuskin on heti alussa vielä päällä, niin olo on halovestin asennuksen jälkeen taivaallinen!

Muutama tunti asennuksen jälkeen alkoi piikit "jomottamaan" ja sitä kesti 3-4 päivää mutta sen jälkeen laitetta tuskin huomaa... Buranalla selvittiin ensimmäisistä päivistä.

Kiitos Jano näistä. Hyvä tietää, että sen saa nopeasti pois, jos aikoo joskus tuota kokeilla.

Kuinkahan monelle tuota kokeillaan ja kuinkahan moni saa avun? Kokeillaanko sitä Ruotsissa yleisemminkin retkahdusvammaisille?

Porataanko ne piikit kalloon? Siinä siis menee iho rikki ja kallon päälliset kudokset rikki?
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Halovest

ViestiKirjoittaja Jano74 » 03 Elo 2009, 22:16

fedja kirjoitti:
Kuinkahan monelle tuota kokeillaan ja kuinkahan moni saa avun? Kokeillaanko sitä Ruotsissa yleisemminkin retkahdusvammaisille?

Tuosta en osaa sanoa. Suomessa ei taida muita kokeilijoita minun lisäkseni olla? Ruotsissakin oli isompi kokeiluryhmä käsittääkseni joskus. Tulokset olivat kai rohkaisevia.

fedja kirjoitti:Porataanko ne piikit kalloon? Siinä siis menee iho rikki ja kallon päälliset kudokset rikki?

Ei porata. Ne ruuvataan ihan tavallisen ruuvin tapaan. Iho menee rikki, ja ruuvin terävä kärki uppoaa kalloluuhun pari millimetriä.
Ruuvin kuva: http://kuvablogi.com/nayta/1735302/
Niskavaivoja jo vuodesta 1997!
Jano74
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Edellinen

Paluu Käyttäjäesittely